شایعه: تامی دویل به فیلم Halloween Kills بازمی‌گردد

28 July 2019 - 13:30

تامی دویل (Tommy Doyle) یکی از شخصیت‌های به یاد ماندنی در سریال کلاسیک slasher و در کل فیلم‌های هالووین است. در حال حاضر شایعات حاکی از آن است که دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) نویسنده و کارگردان، قرار است این شخصیت را دوباره به فیلمی به‌نام Halloween Kills بازگرداند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

در سال ۱۹۸۷ فیلم اصلی به نام Halloween با بازی برایان اندروز (Brian Andrews) و در سال ۱۹۹۵ فیلم Halloween: The Curse of Michael Myers با بازی پال راد (Paul Rudd) ساخته شده‌اند که تامی در این فیلم‌ها کسی است که از یک چهره‌ی ترسناک در کودکی و جوانی جان سالم به در برده است.

جف اسنایدر (Jeff Sneider) و جاستین کرول (Justin Kroll) خبرهایی را از زبان Bloody Disgusting منتشر کرده‌اند که گویا آن‌ها تلاش می‌کنند پال راد را به این فیلم بیاورند، اما ظاهرا پال درگیر برنامه‌ی شلوغش برای ریبوت Ghostbusters است و توانایی هنرنمائی در فیلم را ندارد. همچنین آن‌ها تایید کرده‌اند که بازیگری جایگزین او شده است، اما این خبر تایید نشده است.

فیلم Halloween Kills قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر سال ۲۰۲۰، انتشار یابد. دیوید گوردون گرین فیلم را کارگردانی خواهد کرد. نویسندگان فیلم دیوید، دنی مک‌برید (Danny McBride) و اسکات تیمز (Scott Teems) هستند. اما فیلم Halloween Ends نیز در تاریخ ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. دیوید گوردون گرین روی صندلی کارگردانی خواهد نشست. نویسندگان این فیلم هم دیوید، دنی مک‌برید، پال برد لوگان (Paul Brad Logan) و کریس برنیر (Chris Bernier) هستند.

بر اساس شخصیت‌های خلق شده توسط جان کارپنتر (John Carpenter) و دبرا هیل (Debra Hill) فیلم توسط دیوید گوردون گرین کارگردانی و توسط مالک اکد (Malek Akkad)، جیسون بلوم (Jason Blum) و بیل بلاک (Bill Block) تهیه‌کنندگی خواهد شد. جان کارپنتر، جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis)، کوپر ساموئلسون (Couper Samuelson)، دنی مک‌برید، دیوید گوردون گرید و رایان فریمن (Ryan Freimann) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

فیلم هالووین که در اکتبر سال ۲۰۱۸ اکران شد، موفقیت‌های زیادی در باکس آفیس داشته است و نظر مثبت منتقدین را به خود جذب کرده است. این فیلم چیزی حدود ۲۵۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است و بیشترین رشد را میان فیلم‌هایی با این ژانر داشته است.

منبع:کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.