باکس‌آفیس هفتگی: صدرنشینی مقتدرانه شیر شاه| افتتاحیه بزرگ Once Upon a Time in Hollywood

29 July 2019 - 00:00

با اینکه آخر این هفته آنطور که پیش‌بینی می‌شد طولانی نبود، هنوز یک فیلم مانند سال گذشته برای دومین هفته متوالی صدرنشین شده است. فیلم لایو اکشن The Lion King (شیر شاه) محصول کمپانی دیزنی، برای دومین هفته صدرنشین جدول شده و به زودی به فروش جهانی یک میلیارد دلار دست می‌یابد، در حالیکه فیلم تازه اکران شده Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) ساخته کوانتین تارانتینو (Quentin Tarantino) بزرگترین افتتاحیه سه روزه را در میان فیلم‌های این کارگردان داشته است. علاوه بر این، The Farewell محصول A24 جزو ده فیلم برتر قرار گرفته و در ۱۳۵سینما به نمایش درآمده، در حالیکه Spider-Man: Far From Home و Aladdin هر دو این هفته به فروش جهانی یک میلیارد دلار دست یافتند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شیر شاه همچنان صدرنشین جدول فروش است، گرچه از آنچه تصور می‌شد، افت بیشتری داشت. این فیلم با فروش ۷۵.۵ میلیون دلاری‌اش افت ۶۰.۶ درصدی داشته و فروش داخلی‌اش به ۳۵۱ میلیون دلار رسیده است.

در بازار بین‌المللی، این فیلم ۱۴۲.۸ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش بین‌المللی‌اش به ۶۱۱.۹ میلیون دلار رسیده و مجموع فروش جهانی‌اش به ۹۶۲.۷ میلیون دلار نزدیک شده است. این فیلم به زودی در ژاپن و ایتالیا اکران می‌گردد.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود ساخته کوانتین تارانتینو محصول سونی پیشتاز در رده دوم با فروش ۴۰.۳۵ میلیون دلاری است و بزرگترین افتتاحیه در میان فیلم‌های این کارگردان را داشته و بالاتر از افتتاحیه ۳۸ میلیون دلاری Inglourious Basterds در اوت ۲۰۰۹ قرار گرفته است.

مخاطبین در روز افتتاحیه به این فیلم امتیاز B سینمااسکور را دادند که کمتر از امتیاز -A فیلم Django Unchained است. مخاطبین فیلم ۵۴ درصد مرد و ۶۴ درصد ۲۵ سال به بالا داشتند.

فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) محصول سونی با ۱۲.۲ میلیون دلار فروش، در رده سوم قرار گرفته و با مجموع فروش داخلی ۳۴۵ میلیون دلار وارد هفته چهارم فروش خود می‌شود. توام با موفقیت داخلی فیلم، فروش جهانی‌اش به یک میلیارد دلار رسیده است و ۲۱ میلیون دلار فروش بین‌المللی داشته و مجموع فروش بین‌المللی‌اش، ۶۹۲.۴ میلیون دلار است. این فیلم نهمین فیلم یک میلیاردی دنیای سینمایی مارول و چهارمین فیلم امسال است. این اولین سری از مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی است که به فروش بالای یک میلیارد دست یافته است.

فیلم‌های هفته آینده

هفته آینده اسپین آفی از فرنچایز سریع و خشن، Hobbs & Shaw، در بیش از ۴۲۰۰ سینما اکران می‌شود.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش را در قسمت زیر مشاهده کنید:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.