عنوان دنباله پرانتظار Blade Runner مشخص شد

8 October 2016 - 10:00

پیدا کردن دنباله‌ای که به اندازه دنباله Blade Runner در پشت پرده‌ها و به صورت مخفی باقی بماند کاری بسیار سخت و دشوار است. جدا از خبر حضور هریسون فورد (Harrison Ford) در نقش ریک دکارد و همچنین حضور چند بازیگر در فیلم که حتی نقششان مشخص نیست، هیچ خبر دیگری در مورد این فیلم منتشر نشده‌است. این موضوع هنوز هم به همین صورت باقی مانده‌است، ولی در نهایت عوامل سازنده، تصمیم گرفتند که جزئیاتی حیاتی در مورد این فیلم را منتشر کنند. با سینماگیمفا همراه باشید. بعد از بیش از یک سال اشاره به فیلم به عنوان Blade Runner 2، این دنباله در نهایت عنوان رسمی خود را به دست آورد: Blade Runner 2049

برای مدتی بود که مشخص شده‌بود که اتفاقات این دنباله چیزی حدود سه دهه بعد از اتفاقات فیلم اول جریان خواهد داشت، در نتیجه عنوان ۲۰۴۹ که برای این فیلم انتخاب شده‌است، عنوانی منطقی به نظر می‌رسد، چرا که اتفاقات فیلم اول در سال ۲۰۱۹ جریان داشت. در زمان انتشار فیلم در سال ۱۹۸۲، زمان وقوع فیلم، آینده‌ای دور به نظر می‌رسید ولی حال تنها کمی بیشتر از ۲ سال با این زمان فاصله داریم. حال این دنباله در سال ۲۰۴۸ جریان دارد و این تاریخ برای ما آینده‌ای دور است، پس می‌توانیم مجدداً فضایی عجیب و غریب را تجربه کنیم. شاید در واقعیت هنگامی که به سال ۲۰۴۸ برسیم، اوضاع چندان با حال حاضر تفاوت نداشته‌باشد، ولی در مورد Blade Runner 2049، هیچ محدودیتی برای خلق این دنیا و تخیلات تیم سازنده وجود ندارد.

در کنار اعلام عنوان فیلم، عکسی جدید از سر صحنه فیلم‌برداری منتشر شد که در آن می‌بینیم بازیگران هریسون فورد و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در حال گفتگو با کارگردان فیلم دنیس ویلنو (Denis Villeneuve) و تهیه کننده ریدلی اسکات (Ridley Scott) هستند. هیچ جزئیات خاصی در مورد عکس وجود ندارد، فقط این موضوع چهار نفر از استعدادهای بزرگ هالیوود در یک تصویر در حال گفتگو هستند، حس خوبی را به ما منتقل می‌کند.

fa8cb237a3c2354d1283eb6d9ce0051672b0decc

می‌رسیم به این سوال که تا این لحظه، چه چیزی در مورد سال ۲۰۴۹ و دنیای Blade Runner می‌دانیم؟ تا این لحظه فقط این موضوع که آب و هوا بسیار بد خواهد بود. در آن زمان، شهر لس آنجلس که تقریبا تمام ساحل غربی آمریکا را پوشانده‌است، از نظر آلودگی به بیشترین مقدار خود در طول تاریخ رسیده‌است و باران‌ در صورت بارش، حالتی اسیدی و سمی دارد. به عبارت دیگر، اوضاع از آن زمان که آخرین بار این دنیای غم‌انگیز و افسرده‌کننده را دیدیم نیز بدتر شده‌است.

جدا از آن، به هیچ وجه نمی‌دانیم که باید چه انتظاری از دنباله Blade Runner 2049، غیر از وارد شدن دوباره به دنیای رپلیکانت‌ها (ربات‌های انسان نما) و ملاقات با ریک دکاردی که دیگر پیر شده‌است، داشته‌باشیم. با این وجود این موضوع را می‌دانیم که چه چهره‌هایی را در این دنیا مشاهده خواهیم کرد. در کنار هریسون فورد و رایان گاسلینگ، بازیگران حاضر در فیلم شامل رابین رایت (Robin Wright)، دیو باوتیستا (Dave Bautista)، آنا دآرماس (Ana de Armas)، سیلویا هوکس (Sylvia Hoeks)، برکاد عبدی (Barkhad Abdi)، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) و جرد لتو (Jared Leto) هستند.

Blade Runner 2049 در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.