Sherlock Holmes 3: در میان ده فیلم جدیدی که در کالیفرنیا فیلمبرداری خواهند شد

30 July 2019 - 13:00

Sherlock Holmes 3 در حال انجام فیلمبرداری در کالیفرنیا است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) یکی از ۱۰ پروژه‌ای است که کمیسیون فیلم ایالت کالیفرنیا، فیلمبرداری آن‌ها در این ایالت را اعلام کرده است. دیگر فیلم‌ها شامل درام ویل اسمیت (Will Smith) ساخته‌ی برادران وارنر با نام King Richard که در مورد پدر ستاره‌های تنیس، ونوس (Venus) و سرنا (Serena) ویلیامز (Williams) است، Purge 5 ساخته‌ی Universal و بازسازی Little Shop of Horrors، می‌شوند.

مدیر اجرایی کمیسیون فیلم کالیفرنیا، کالین بل (Colleen Bell)، به تازگی گفته بود:

کالیفرنیا بار دیگر برای پروژه‌های فیلم با بودجه‌های بزرگ رقابت می‌کند؛ به دلیل آنکه روشن است، دنبال کردن بالاترین اعتبار مالیاتی، همیشه بهترین کیفیت را ارائه نمی‌دهد. علاوه بر برنامه‌های اعتبار مالیاتی، منابع بسیاری در اختیار داریم که مناطق دیگر به راحتی نمی‌توانند خود را تطبیق دهند.

هریک از این پروژه‌ها به طور مشروط برای اعتبارات مالیاتی تحت برنامه ۳۳۰ میلیون دلاری ایالت تایید شده‌اند و پیش بینی می شود ۳۱۰ میلیون دلار مجموع هزینه‌ی تولید آن‌ها در سراسر ایالت شود. انتظار می‌رود هزینه‌ی تولید Sherlock Holmes 3 به تنهایی نزدیک به ۱۰۷ میلیون دلار شود و آن را به دومین پروژه‌ی پرخرج در تاریخ این برنامه‌ی مالیاتی اصلاح شده و تشویق کننده تبدیل کند. در حال حاضر Captain Marvel با ۱۱۸ میلیون دلار رکورددار این برنامه است.

تخمین زده می‌شود این ۱۰ فیلم، ۱۵۶۱ خدمه، ۴۶۹ بازیگر و ۳۱۵۵۰ دست اندر کار پشت صحنه را استخدام کرده و در مجموع ۴۵۳ روز فیلمبرداری در این ایالت را انجام دهند. نکته‌ی قابل توجه در مورد این فیلم‌ها آن است که پنج فیلم مستقل و پنج فیلم پروژه‌های استودیویی هستند که هشت فیلم از ۱۰ فیلم قرار است خارج از ۳۰ مایلی لس انجلس فیلمبرداری شوند.

بل افزود:

هدف کلیدی برنامه‌ی ۲٫۰ آوردن مزایای اقتصادی تولیدات فیلم و تلویزیون به سراسر مناطق ایالت است و آن هدف جز با پایه‌ای استوار به دست نمی‌آید. دیدن بسیاری از پروژه‌های اعتبار مالیاتی که با خود کار و پول در مناطقی فراتر از ۳۰ مایلی استودیوهای لس انجلس را به همراه می‌آورند مایه خرسندی است.

اعتبار مالیاتی مبلغی است که مالیات دهندگان می توانند از مالیات‌های بدهکار به دولتشان کم کنند. برخلاف کسرها و معافیت‌ها که میزان درآمد مشمول مالیات را کاهش می دهد، اعتبارات مالیاتی میزان واقعی بدهی مالیاتی را کاهش می دهد.

فیلم‌های دیگر شامل American Pie Presents: Girls Rule، Cherry، Janis، Macbeth، Pandora و پروژه‌ی بی‌نام کمپانی Atomic Monster هستند. تمام ۵۸ فیلم درخواست داده برای اعتبارات مالیاتی در بازه‌ی ۱۷ تا ۲۱ ژوئن (۲۷ تا ۳۱ خرداد) درخواست خود را فرستاده‌اند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.