اولین نمایش ایرلندی در فستیوال فیلم نیویورک خواهد بود

30 July 2019 - 16:00

Film at Lincoln Center اعلام کرد که فیلم The Irishman به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) برای اولین بار در شب افتتاحیه‌ی پنجاه و هفتمین دوره‌ی فستیوال فیلم نیویورک به نمایش در خواهد آمد. این فستیوال از ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) شروع و تا ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) ادامه خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مدیر فستیوال فیلم نیویورک و عضو کمیته انتخاب، کنت جونز (Kent Jones) گفت:

The Irishman خیلی چیزها است: غنی، بامزه، مظطرب کننده، سرگرم کننده و مانند فیلم‌های بزرگ کاملاً منحصربه‌فرد. این فیلم کار استادان و ساخته شده به فرمان هنر سینما است که من خیلی به ندرت در طول زندگی دیده‌ام و با ظرافت و صمیمیت انسانی بازی می‌کند که واقعاً مرا متحیر کرده است. تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که در لحظه‌ای که فیلم تمام شد می‌خواستم دوباره فیلم را تماشا کنم.

در این فیلم رابرت دنیرو (Robert De Niro) نقش فرانک شیرن (Frank Sheeran) ملقب به ایرلندی، یک آدم‌کش و اوباش را ایفا می‌کند؛ گفته می‌شود بیش از ۲۵ نفر را به قتل رسانده است. آل پاچینو در این فیلم رهبر بدنام و مقتول حزب کارگر، جیمی هافا (Jimmy Hoffa)، را به تصویر خواهد کشید و این فیلم اولین همکاری این بازیگر برنده‌ی اسکار با اسکورسیزی خواهد بود. همچنین گزارش شده است که The Irishman از تکنیک‌های گسترده و گران قیمت دیجیتالی برای تغییر سن استفاده می‌کند، بنابراین بازیگران مسن‌تر می‌توانند جوان‌تر از چیزی که هستند به تصویر کشیده شوند. جو پشی (Joe Pesci) نقش رئیس مافیای پنسیلوانیا، راسل بافالینو (Russell Bufalino)، که ممکن است دستی در ناپدید شدن جیمی هافا داشته باشد را ایفا می‌کند. ری رومانو (Ray Romano) یکی از اعضای همان خانواده‌ی جنایی یعنی بیل بافالینو (Bill Bufalino) را به تصویر می‌کشد.

بلیط‌های پنجاه و هفتمین فستیوال فیلم نیویورک از روز ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) برای فروش در دسترس عموم گذاشته خواهند شد. کارت‌های عبورومرور فستیوال و VIP هم اکنون در دسترس هستند و یکی از اولین فرصت‌ها برای خرید بلیط و تهیه صندلی در رویدادهای مهم این فستیوال نظیر شب افتتاحیه هستند. حمایت از افتتاحیه‌ی جشنواره فیلم نیویورک به Film at Lincoln Center کمک خواهد کرد که ماموریتش در حمایت از هنر و صنعت سینما را به خوبی به انجام برساند.

استیو زیلین (Steve Zaillian) فیلمنامه‌ی این فیلم را بر اساس رمانی با نام I Heard You Paint Houses نوشته‌ی چارلز برنت (Charles Brandt)، نوشته است.

Netflix سرمایه‌گذار و توزیع‌کننده‌ی The Irishman در سینماها خواهد بود تا فیلم شرایط حضور در مراسم اسکار را کسب کند. دنیرو، گاستن پاولویج (Gaston Pavlovich) از شرکت Fabrica، جین رزنتال (Jane Rosenthal)، اسکورسیزی، رندال امت (Randall Emmett) و اما تیلینگر کاسکف (Emma Tillinger Koskoff) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

The Irishman پاییز، در سینماها اکران و بر روی Netflix قرار خواهد گرفت.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.