استودیو آمازون اسامی تیم سازنده سریال Lord of the Rings را اعلام کرد

30 July 2019 - 13:30

طرفداران با سریال اقتباسی آمازون از فیلم محبوب Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) به Middle-Earth باز می‌گردند و در تور مطبوعاتی انجمن منتقدین تلویزیون، اعلام شد تیم خلاقی این دنیا را به تصویر می‌کشند‌. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جوآن آنتونیو بایونا (Juan Antonio Bayona) دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها را کارگردانی می‌کند و به همراه بلن آتینزا (Belén Atienza) تهیه‌کنندکان آن هستند. جی‌دی پاین (JD Payne) و پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) نویسندگان سریال هستند و برایان کاگمن (Bryan Cogman) مشاور نویسندگان و جنیفر هاتچیسون (Gennifer Hutchison) یکی از نویسندگان هستند.

مک‌کی و پاین در بیانیه‌ای اظهار داشتند:

این تیم دوستان ما هستند و از سراسر دنیا گرد هم آمده‌اند و همگی سعی دارند به چیزی بزرگتر و فراتر از تصوراتمان دست یابند. خیلی خوشحالیم زنان و مردان با استعداد و خلاقی در اختیار داریم.

در قسمت زیر لیست عوامل این سریال آمده‌اند:

تهیه‌کنندگان اجرایی: لیندزی وبر (Lindsey Weber)، بروس ریچموند (Bruce Richmond)، جن کلی (Gene Kelly) و شارون تال یوادو (Sharon Tal Yguado).
نویسندگان/ تهیه‌کنندگان اجرایی: جنیفر هاتچیسون (Gennifer Hutchison)، جیسون کاهیل (Jason Cahill) و جاستین دابل (Justin Doble).
تهیه‌کنندگان مشاور: برایان کاگمن (Bryan Cogman) و استفانی فولسام (Stephany Folsom).
تهیه‌کننده: ران ایمز (Ron Ames).
نویسنده/ تهیه‌کننده: هلن شانگ (Helen Shang).
نویسنده مشاور: گلنایس مولینز (Glenise Mullins).
طراح لباس: کیت هالی (Kate Hawley).
طراح تولید” ریک هینریچس (Rick Heinrichs).
تدوین‌گر: جسیون اسمیت (Jason Smith).
طراح: جان هو (John Howe).

جنیفر سالک (Jennifer Salke) مدیر استودیو آمازون در بیانیه‌ای اظهار داشته:

با شروع سفرمان در middle-earth، جی‌دی و پاتریک با این تیم فوق‌العاده و با استعداد سُکان‌داران خوبی برای سریال هستند. عمق و پهنای تجربه این تیم نویسندگی و تولید عالی است. خیلی خوشحالیم آن‌ها سر کار هستند و این سریال را می‌سازند.

به گفته استودیو آمازون، سریال بسیار مورد انتظار ارباب حلقه‌ها، عصر دوم را نشان می‌دهد. این مکان‌ها تقریبا ۳۰۰۰ سال تاریخ میان سریال و آغاز ارباب حلقه‌ها را نشان می‌دهد. طرفداران معمولی شاید این را نفهمند، اما پایان عصر دوم نشان داده خواهد شد، وقتی آخرین دوستان الوها و انسان‌ها با نیروهای سورون مواجه شدند. عصر دوم تقریبا ۳۴۴۱ سال را پوشش می‌دهد و بعد از تبعید مورگاث، ارباب تاریکی قبل از سورون است. داستان زیادی در این زمان وجود دارد مانند ظهور سورون، خلق یک حلقه و تشکیل Ringwraiths.

سال گذشته آمازون حق ساخت این سریال را به دست آورد و انتظار می‌رود پر هزینه‌ترین سریال تاریخ شود. شایعه شده حق ساخت تلویزیونی سریال و هزینه تولید کل سریال ۵۰۰ میلیون دلار شده است.

استودیو آمازون سریال ارباب حلقه‌ها را با مشارکت Tolkien Estate and Trust, HarperCollins و نیو لاین سینما می‌سازد.

تولید این سریال از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و انتظار می‌رود از سال ۲۰۲۱ پخش گردد.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.