مدت زمان فیلم It Chapter Two اعلام شد

30 July 2019 - 14:00

طبق گفته اندی موسکیتی (Andy Muschietti)، کارگردان فیلم It Chapter Two، مدت زمان پخش فیلم تقریبا سه ساعت خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

یکی از بزرگترین سورپرایزهای سال ۲۰۱۷، فیلم موفق It بود که اقتباسی از نیمی از رمان حماسی استفان کینگ (Stephen King) درباره گروهی از دوستان و مبارزه نسل‌شان علیه شیطان قدیمی است. این فیلم ۷۰۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت و با بودجه ۳۵ میلیون دلاری‌اش رده سنی R گرفت.

به دنبال موفقیت این فیلم، ساخت دنباله آن سریعا چراغ سبز گرفت و از نیم دیگر رمان اقتباس می‌شود که بزرگسالی اعضای کلوب بازنده‌هاست که با هم متحد شده‌اند و به زادگاه‌شان برگشته‌اند تا یک بار دیگر جلوی پنی‌وایز بایستند. قرار است این فیلم ششم سپتامبر اکران گردد.

اندی موسکیتی در مصاحبه با Digital Sky تایید کرد که این فیلم ۱۶۵ دقیقه است و تنها ۱۵ دقیقه کمتر از سه ساعت می‌باشد. فیلم اول فقط ۱۳۵ دقیقه بود. بیشتر فیلم‌های ترسناک دو ساعته هستند، هرچند The Conjuring 2 حدود ۱۳۴ دقیقه و A Cure for Wellness حدود ۱۴۶ دقیقه بودند.

در حال حاضر It Chapter Two نمی‌تواند فیلم ترسناک در نظر گرفته شود. اگر‌ این فیلم به خوبی تدوین شود، مخاطبین باید کل فیلم را نگاه کنند. با افزایش مدت زمان فیلم، نگه داشتن مخاطب کار سختی می‌شود و این چالش دیگری برای فیلم است. اگر این کار به درستی انجام نگیرد، طولانی بودن فیلم تنها چیزی خواهد بود که در ذهن مخاطب باقی می‌ماند. اگر مخاطبین ۱۶۵ دقیقه Transformers: Age of Extinction را تماشا کردند و یک میلیارد دلار هم فروخت، پس چرا It Chapter Two را نگاه نکنند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.