مدیر بخش اجرایی مارول: ۶۰۰۰ شخصیت برای ساخت فیلم داریم

30 July 2019 - 15:00

مدیر بخش اجرایی و تولید مارول استودیوز، ویکتوریا آلونسو (Victoria Alonso) دیروز اعلام کرد که برنامه‌های بیشتری در جدول زمانی ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ که ۲۰ ژوئیه در کامیک‌کان سن‌دیگو اعلام شد، وجود دارند. در ادامه‌ خبر با سینما فارس همراه باشید.

آلونسو اظهار داشت:

داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارند و راستش را بخواهید، مارول ۶۰۰۰ شخصیت در کتابخانه ما دارد. داستان برای گفتن برای بچه‌ها تا آخر عمرشان وجود دارد.

او تاکید کرد که هدف استودیو حفظ کیفیت است:

اگر فیلم خوبی نسازیم، این تقصیر ماست. فشار داخلی بیشتر از فشار رسانه‌ها و طرفداران است. سعی داریم کاری بکنیم که شبیه کارهای قبلی نیست. کمی تفاوت ایجاد خواهیم کرد. ریسک می‌کنیم و همیشه یک کار انجام نمی‌دهیم.

فیلم بعدی مارول، Black Widow است که اول مه ۲۰۲۰ اکران می‌گردد و آلونسو درباره این فیلم گفت:

باید بهترین فیلمی باشه که می‌سازیم.

او در ادامه گفت:

من ۲۴ سال است به SIGGRAPH آماده‌ام. وقتی اولین بار آمدم اینجا، یکی از چند زن استودیو بودم. ما راه طولانی آمده‌ایم و منظورم از تنوع فقط زن و مرد نیست. هدف مارول استخدام پتانسیل‌های موجود است. وقتی ریسک می‌کنی، زیباترین کاری که باید را انجام داده‌ای. اگر کسی این را در رزومه‌اش نداشته باشد، به این معنی نیست که انجامش نداده، شاید شانس انجام‌اش را نداشته است.

او در پاسخ به سوالی درباره ادامه کار کردن با VFX در لس‌آنجلس بعد از ترک تجهیزات در شهر بخاطر مالیات پرسیده شد، گفت:

من به کار کردن در لس‌آنجلس علاقمندم. ما با ۴۰ تا ۵۰ کمپانی VFX در سراسر دنیا کار می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم همیشه اینجا کار کنیم. مالیات مسئله بزرگی است. دوست دارم تا جایی که می‌شود در لس‌آنجلس کار‌ کنیم.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.