تاریخ اکران فیلم ۲۱Bridges با بازی چادویک بوزمن به تعویق افتاد

30 July 2019 - 17:30

استودیوی مستقل STX که در شرایط خوبی به سر نمی‌برد تاریخ اکران فیلم اکشن مهیج ۲۱Bridges را از اواخر سپتامبر به اواخر ماه نوامبر موکول کرد. این فیلم با بازی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) و تهیه‌کنندگی برادران روسو (Russo brothers) ابتدا قرار بود تابستان امسال اکران شود، اما تاریخ اکران آن به ۲۷ سپتامبر موکول شد. حالا استودیو STX دوباره تاریخ اکران فیلم را تغییر داده و این فیلم اکشن در ۲۲ نوامبر (۱ آذر) اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دلیل تغییر تاریخ اکران مجدد این فیلم جستجوی استودیو برای پیدا کردن حامی مالی برای انتشار این فیلم است. اوایل این ماه، این استودیو تاریخ اکران فیلم اکشن کمدی My Spy «جاسوس من» با بازی دیو باتیستا (Dave Bautista) را به ۲۳ اوت (۱ شهریور) موکول کرد. فیلم بعدی این استودیو Hustlers «شیادان» با بازی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) است که در ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) اکران خواهد شد.

در فیلم ۲۱Bridges بوزمن نقش یک کارآگاه را بازی می‌کند که پدر پلیسش چندین سال پیش حین خدمت کشته شده است. وقتی هشت پلیس طی یک سرقت کشته می‌شوند، این کارآگاه تصمیم می‌گیرد تمام ۲۱ پل منهتن را برای دستگیر کردن سارقان مسدود کند. سیرا میلر (Sierra Miller)، جی.کی. سیمونز (J.K. Simmons)، تیلور کیچ (Taylor Kitsch) و استفن جیمز (Stephan James) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.