تاریخ احتمالی شروع فیلم‌برداری Bad Boys for Life مشخص شد

8 October 2016 - 21:00

Bad Boys «پسران بد» جزو سری فیلم‌هایی است که، به هر دلیلی، همیشه با اقبال خوب مخاطبان همراه بوده‌است. شماره سوم این فیلم به زودی و در نهایت در ردیف ساخت قرار خواهد گرفت. با سینماگیمفا همراه باشید. در ماه‌های اخیر نیز تبدیل عنوان Bad Boys 3 به Bad Boys for Life «پسران بد تا ابد»، نشان جدی بودن ساخت این فیلم‌ است. حال یکی از ستارگان این فیلم، خبر از شروع فیلم‌برداری پروژه در ابتدای سال آینده میلادی داد:

شاید کار را در ماه مارس آغاز کنیم. امیدواریم تا آن تاریخ همه را دور هم جمع کنیم و اگر موفق شویم، کار را آغاز خواهیم کرد.

با حضور در برنامه جیمی کیمل، مارتین لارنس (Martin Lawrence) به این موضوع اشاره کرد که وقتی او با طرفداران ملاقات می‌کند، بیشترین سوال از او در مورد فیلم آینده «پسران بد» است. هنگامی که روند ساخت Bad Boys 3 در سال گذشته کلید خورد، به نظر می‌آید که تمام کسانی که باید به این پروژه ملحق می‌شدند، ملحق شدند. این فیلم حتی تاریخ اکران خود را نیز مشخص کرده‌است. البته این تاریخ به کرات تغییر کرده و به عقب رفته‌است و اکنون بعد از اعلام تابستان آینده برای اکران، دوباره این تاریخ به ژانویه سال ۲۰۱۸ منتقل شده‌است. البته برای شروع فیلم‌برداری در مارس ۲۰۱۷، این تاریخ منطقی به نظر می‌رسد.

البته، با نگاه به ادبیات مورد استفاده لارنس در این گفتگو، به نظر هنوز هم این تاریخ برای شروع قطعی نیست. او به دفعات از واژه‌های «اگر» و «شاید» برای شروع روند فیلم‌برداری در ماه مارس استفاده کرد. به گفته لارنس، در حال حاضر فیلم از نظر فیلم‌نامه مشکل دارد و ظاهرا برای تکمیل به زمان نیاز دارد و همچنین رسیدن به تاریخی که در آن تقویم تمام عوامل خالی باشد کمی سخت است. او برای این موضوع کسی را مقصر ندانست چرا که امکان دارد خود او برای رسیدن به آن تاریخ مشکل داشته‌باشد. این مشکل همچنین می‌تواند مربوط به ویل اسمیت (Will Smith) نیز باشد. البته امکان دارد عوامل پشت صحنه نیز عامل این تاخیر باشند. جو کارناهان (Joe Carnahan) ظاهرا قرار است جایگاه مایکل بی (Michael Bay) را به عنوان کارگردان در این پروژه بگیرد. شاید او باعث ایجاد این وقفه زمانی شده‌است.

هیچکدام از فیلم‌های Bad Boys در زمان اکران واکنش خوبی از طرف منتقدان دریافت نکردند ولی فیلم دوم در سال ۲۰۰۳، عملکرد درخشانی در گیشه داشت و به فروشی نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار رسید. هم ویل اسمیت و هم لارنس قبلا تمایل خود را برای حضور دوباره در نقش‌هایشان در این فیلم اعلام کرده‌بودند. به نظر ساخت این فیلم موضوعی قطعی‌ است، فقط تاریخ شروع فیلم‌برداری ممکن است در ماه مارس نباشد.

منبع: CinemaBlend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.