نخستین تریلر فصل دوم سریال Mindhunter

30 July 2019 - 15:30

فصل دوم سریال درام قاتل سریالی نتفلیکس و دیوید فینچر، Mindhunter، سرانجام از ماه اوت پخش می‌شود و حالا این شبکه تیزر جدیدی از تاریکی منتشر کرده است. فصل اول از اواخر سال ۲۰۱۷ پخش شد و نظر منتقدین و مخاطبین زیادی را به خود جلب کرد که به آنالیز مورد خشونت قرار گرفتن چندین قاتل توسط دو مامور FBI، هولدن فورد (با بازی جاناتان گروف Jonathan Groff) و بیل تنچ (با بازی هولت مک‌کالانی Holt McCallany) می‌پردازد تا نگاه بهتری بر اختلالات روانی قاتل سریالی داشته باشد تا سعی کند از وقوع چنین جنایاتی در آینده جلوگیری کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

این سریال مدیون حضور فینچر است، هرچند بازیگران خوبی از جمله آنا تورو (Anna Torv) در نقش دکتر وندی کر، هانا گراس (Hannah Gross) در نقش دبی میتفورد، و کامرون بریتون (Cameron Britton) در نقش قاتل سریالی واقعی، اد کمپر، را در اختیار دارد. بازی بریتون به گونه‌ای است که سریال را بالا برده است.

جای تعجب ندارد که کمپر با فورد و تنچ به اتاق مصاحبه برمی‌گردد و عجیب نیست که ببینیم بریتون راهی برای وحشتناک‌تر کردن نقشش پیدا کرده، حتی وحشتناک‌تر از فصل اول. این تیزر جدید بیشتر کمپر را نشان می‌دهد تا لحنی بوجود آورد که این درام را شدیدتر کند و یافته‌های جدید بازپرس درباره ذهن جانی را مورد تست قرار دهد.

این سریال بخش‌های زیادی برای کاور کردن دارد، گرچه Mindhunter بیشتر به علت‌های مشکل اعصاب هولدن در پایان فصل اول خواهد پرداخت. هرچند این تیزر کوتاهی است اما منتظر ماندن برای کار فینچر و دیگر کارگردانان سریال، کارل فرانکلین (Carl Franklin) و اندرو دامینیک (Andrew Dominik) ارزشش را دارد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.