تمدید سریال Carnival Row برای فصل دوم از آمازون پرایم

30 July 2019 - 16:30

شبکه Amazon Prime Video پیش از اکران سریال فانتزی نئو-ویکتوریایی جدید Carnival Row (صف کارناوال) در ۳۰ام ماه اوت، رسماً ساخت فصل دوم آن را هم تأیید کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان سریال فانتزی و نوآر Carnival Row در یک شهر نئو-ویکتوریایی به نام بارگو (Burgue) اتفاق می‌افتد. یک‌سری موجودات افسانه‌ای که از زادگاه جنگ زده شان گریخته‌اند، به این شهر آمده‌اند، و یک‌سری تنش‌ها و نگرانی‌هایی به تدریج میان شهروندان و این جمعیت مهاجر رو به افزایش به وجود می‌آید. جمعیت در حال افزایش این موجودات ماوراءالطبیعه تلاش می‌کنند تا در کنار انسان‌ها زندگی کنند- در حالی که زندگی آزادانه، عاشق شدن آزادانه، یا پرواز آزادانه برایشان ممنوع است.

دلوینجن نقش یک پناهنده پری مانند به نام ویگنت استونماس را در فیلم بازی می‌کند که به بارگو گریخته است، جایی‌که باید با تعصبات بشری و رازهایی که مدت‌هاست مخفی مانده‌اند کنار بیاید. بلوم هم نقش یک انسان کارآگاه به نام رایکرافت فیلاستریت را ایفا می‌کند که در حالی‌که مشغول بررسی سلسله قتل‌هایی است که می‌تواند تهدیدی برای دگرگونی یک صلح متزلزل به حساب بیایند، رابطه خطرناکی را دوباره با ویگنت برقرار می‌کند.

دیوید گیاسی (David Gyasi) نیز در نقش آگئوس در فیلم ظاهر می‌شود، یک فون (ایزد جنگل و کشتزارها) به طرز عجیبی پولدار که با نقل مکان کردن به همسایگی یک انسان، از قوانین اجتماعی سرپیچی می‌کند. کارلا کروم (Karla Crome) نقش تورمالین را بازی می‌کند، یک شاعر پری مانند که از زادگاه جنگ‌زده اش رانده شده است. ایندیرا وارما (Indira Varma) نقش زنی به نام پایتی بریکسپیر که رییس یک خانواده قدرتمند است را در فیلم دارد که بر شهر بارگو حکمرانی می‌کند. تامزین مرچانت (Tamzin Merchant) هم نقش ایموگن اسپارنوز را ایفا می‌کند، که در آرگئوس شانسی می‌بیند تا بتوان تکانی به ثروت رو به زوال خانواده اشرافیش بدهد.

تهیه‌کننده این سریال هشت قسمتی، کمپانی Legendary Television خواهد بود، و شورانر: رنه ایچواریا (Rene Echevarria) فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود. علاوه بر ایچواریا، پاول مکگیگان (Paul McGuigan) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی دیگر پروژه است. و تراویس بیچام (Travis Beacham) تهیه کننده اجرایی دیگر پروژه می‌باشد که فیلم‌نامه اورجینال را هم تحت عنوان A Killing on Carnival Row نوشت، این فیلم‌نامه سال‌هاست که در لیست فیلم‌نامه‌های سیاه هالیوود قرار گرفته است.

سریال Carnival Row در تاریخ ۳۰ام ماه اوت منحصراً از شبکه Amazon Prime به روی آنتن خواهد رفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.