نقش‌آفرینی کریستین میلیوتی در سریال اقتباسی Made for Love از شبکه اچ بی او مکس

30 July 2019 - 18:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، نامزد دریافت جایزه تونی: کریستین میلیوتی (Cristin Milioti) (فیلم دیگرش Black Mirror (آینه سیاه)) در Made for Love (ساخته شده برای عشق)، یک سریال جدید با قسمت‌های نیم ساعته برای شبکه HBO Max، نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال که برگرفته از رمان تراژیک/کمدی آلیسا ناتینگ (Alissa Nutting) می‌باشد، داستانی اسرارآمیز، احمقانه، و به طرز بدبینانه ای دردناک از طلاق و انتقام را روایت می‌کند. این سریال، به تهیه‌کنندگی پتریک سامرویل (Patrick Somerville) و کمپانی Paramount TV، نشان می‌دهد که بعضی‌ها به خاطر عشق چه راه دوری را می‌پیمایند و بعضی‌های دیگر برای تخریب عشق از آن هم دورتر می‌روند.

داستان سریال در مورد زن تقریبا سی‌ساله ای به نام هازل گرین (با بازی میلیوتی) است که پس از ده سال زندگی مشترک خفقان آور با بایرون گوگل، میلیاردی با شخصیت بی ثبات و محتاج، از خانه فرار می‌کند. اما خیلی زود متوجه می‌شود که شوهرش یک دستگاه کنترل گر اساسی- به نام the Made for Love chip (قطعه‌ای ساخته شده برای عشق) – در مغزش کار گذاشته است تا وقتی که او می‌خواهد به تنهایی زندگی کند بتواند او را تعقیب کند، زیر نظر بگیرد، و از افکار و احساساتش سر درآورد. وقتی که هازل به زادگاه متروکه اش می‌گریزد تا در کنار پدر بیوه و میانسالش پناه بگیرد، این دستگاه به بایرون امکان یک دسترسی منحصر به فرد به مغز هازل را می‌دهد.

اس. جی. کلارکسون (S. J. Clarkson) کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی سریال خواهد بود. سامرویل فیلم‌نامه را خواهد نوشت و شورانر پروژه هم خواهد بود. کلارکسون، ناتینگ، دین باکوپولوس (Dean Bakopoulos)، و لیزا چیسین (Liza Chasin) از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر پروژه هستند.

سریال Made for Love در سال ۲۰۲۰ از WarnerMedia’s HBO Max پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.