انسل الگورت: دنباله Baby Driver ساخته می‌شود

30 July 2019 - 22:00

ادگار رایت (Edgar Wright) سازنده فیلم Baby Driver همیشه ایده‌‌ای برای ساخت دنباله این فیلم داشته است. حالا انسل الگورت (Ansel Elgort) بازیگر نقش اصلی این فیلم، در مصاحبه با MTV News اعلام کرده که فیلم‌نامه Baby Driver 2 را دیده و گفت: فکر می‌کنم ساخته شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گرچه تنها این دنباله به یک عدد و آن هم ۲ ختم نمی‌شود، ظاهرا پروژه متفاوتی خواهد بود. هنوز برنامه زمانی برای آن در نظر گرفته نشده یا الگورت از آن بی‌خبر است و رایت مشغول ساخت فیلم Last Night in SoHo است.

الگورت مطمئن است مجددا خودش نقش اول را بازی می‌کند.‌با توجه به پایان‌ فیلم اول، احتمال می‌رود داستان چند سال بعد از عفو مشروط بیبی در جاده را شاهد باشیم.

رایت قبلا Shaun of the Dead, Hot Fuzz, Scott Pilgrim vs. the World و The World’s End را ساخته بازیگرانی همچون الگورت، کوین اسپیسی (Kevin Spacy) در نقش دکتر، جان هام (Jon Hamm) در نقش بادی، لیلی جیمز (Lily James) در نقش دبورا، ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez) در نقش دارلینگ، جان برنتال (Jon Bernthal) در نقش گریف و جیمی فاکس (Jamie Foxx) در نقش بتس را گرد هم آورد.

این فیلم داستان درباره بیبی، راننده نابغه‌ای که متکی بر آهنگ ساندتراک شخصی خود است تا بهترین در بازی باشد. بیبی وقتی دختر رویاهایش را ملاقات می‌کند (لیلی جیمز)، بیخیال زندگی خلافکارانه می‌شود و راننده درستی می‌شود. اما بخاطر کار کردن برای کسی که کله گنده خلافکارهاست، مجبور می‌شود بخاطر چیزی که زندگی، عشق و آزادی‌اش را تهدید می‌کند، با موسیقی مواجه شود.

فیلم Baby Driver در ایالت متحده ۱۰۰ میلیون دلار و در کشورهای دیگر ۱۲۰ میلیون دلار فروخت و در مجموع ۲۲۶ میلیون دلار فروش داشت. این در مقایسه با بودجه ۳۴ میلیونی فیلم، موفقیت بزرگی بود.

الگورت در حال حاضر سر بازسازی West Side Story استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.