پیوستن ابیگیل برسلین به مت دیمون در فیلم Stillwater

30 July 2019 - 23:00

برندگان اسکار مت دیمون (Matt Damon) و تام مک‌کارتی (Tom McCarthy) در حال اضافه کردن استعدادهای بیشتری به فیلم جدید خود یعنی Stillwater هستند. این دو حالا ابیگیل برسلین (Abigail Breslin) بازیگر نامزد اسکار را برای بازی در این فیلم انتخاب کرده‌اند. برسلین در این فیلم نقش دختر دیمون را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Stillwater داستان یک کله‌گنده نفتی در اوکلاهاما با بازی دیمون را روایت می‌کند که برای ملاقات با دخترش که به دلیل جرمی که ادعا می‌کند مرتکب نشده به زندان افتاده به مارسی می‌رود. شخصیت دیمون باید با کنار زدن موانع زبانی و فرهنگی برای تبرئه کردن دخترش تلاش کند، در حالی که با یک زن محلی ارتباط برقرار می‌کند.

مک‌کارتی همراه با توماس بیدگین (Thomas Bidegain) و نوی دبر (Noé Debré) نویسندگی فیلم را برعهده دارند. مکی‌کارتی، لیزا چیسین (Liza Chasin) و جاناتان کینگ (Jonathan King) تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

برسلین مدتی از سینما و تلویزیون دور بود تا اینکه سال ۲۰۱۸ در بازسازی تلویزیونی Dirty Dancing حضور داشت. او همچنین در دنباله Zombieland: Double Tap «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» دوباره در کنار بازیگران فیلم اول حضور دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.