Sweet Girl: انتقامجویی جیسون موموآ!

31 July 2019 - 22:30

به گزارش Variety، جیسون موموآ (Jason Momoa) فیلم هیجانی-انتقامی Sweet Girl، ساخته‌ی Netflix، را تهیه و در آن نقش آفرینی خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در Sweet Girl، موموآ شوهری را به تصویر می‌کشد که با خود عهد کرده است تا عدالت را حین محافظت از دخترش، برای کسانی که مسئول مرگ همسرش هستند، برقرار کند.

فیلم توسط گرگ هرویتز (Gregg Hurwitz) و فیلیپ آیزنر (Philip Eisner) نوشته شده است و در حال حاضر توسط ویل استیپلز (Will Staples) بازنگری و اصلاح می‌شود. برایان اندرو مندوزا (Brian Andrew Mendoza) این پروژه را کارگردانی می‌کند که اولین تجربه‌ی او به عنوان کارگردان است. موموآ و مندوزا پیشتر در فیلم Braven 2018 و سریال Frontier ساخته‌ی Netflix با یکدیگر کار کرده بودند.

موموآ گفت:

از همکاری دوباره با Netflix هیجان‌زده هستم. گروهی رویایی را گرد هم جمع کردم از برد و جف تا دوست خوبم، برایان، که بیش از ۱۰ سال همکارم بوده است. همکاری با او و چشم اندازش را ارائه دادن، تحقق یک رویاست.

برد پیتون (Brad Peyton) و جف فیرسون (Jeff Fierson) از ASAP Entertainment در کنار موموآ تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. مارتین کیسلر (Martin Kistler) تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود.

فیرسون گفت:

برد و من از آوردن پروژه‌ای دیگر به Netflix خوشحال هستیم؛ احساس می‌کنیم خانه‌ای داریم که فیلم‌ها و سریال‌های خود را در آن بسازیم. علاوه براین جیسون و برایان مثل یک خانواده هستند، پس همکاری و تیم شدن دوباره با آن‌ها بعد از کار کردن بر روی سه فصل از Frontier، رویایی است. وقتی اولین بار فیلمنامه را خواندیم، می‌دانستیم که تنها یک بازیگر می‌تواند به نقش کوپر جذبه و عمق ببخشد و آن هم جیسون است.

نقش‌آفرینی‌های اخیر موموآ شامل Aquaman، انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part، فیلم Justice League، فیلم Once Upon a Time in Venice، فیلم Sugar Mountain و The Bad Batch هستند. این بازیگر به تازگی فیلمبرداری قسمت‌های مربوط به خودش را در فیلم Dune به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) به اتمام رسانده و درحال حاضر مشغول فیلمبرداری در سریال تلویزیونی درام See برای Apple TV+ است.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.