اولین تریلر رسمی John Wick: Chapter Two منتشر شد

10 October 2016 - 21:46

دانلود تریلر با کیفیت HD 720p

یکی از دلپذیرترین سورپرایزهای سال ۲۰۱۴ فیلم John Wick «جان ویک» بود که با غافل‌گیری منتقدان، باعث بازگشت کیانو ریوز (Keanu Reeves) به شهرت شد. صحنه‌های چشم‌نواز و دنیای درگیرکننده ویژگی‌هایی هستند که باعث موفقیت فیلم اول هم در گیشه و هم در نگاه منتقدان شد و ساخت دنباله برای آن را تضمین کرد. دنباله John Wick: Chapter Two «جان ویک فصل دوم»، قرار است در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ اکران شود. در کنار ریوز در نقش قاتل افسانه‌ای، روبی رز (Ruby Rose)، کامون (Common)، ایان مک‌شین (Ian McShane) و همبازی ریوز در فیلم ماتریکس، لورنس فیشبورن (Laurence Fishburne) حضور خواهند داشت. بعد از همکاری در ساخت فیلم اول با دیوید لیچ (David Leitch)، چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) این بار به تنهایی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

تبلیغات برای این دنباله بسیار بی سر و صدا بود تا اینکه اخیرا با انتشار اولین پوستر از فیلم این موضوع تغییر کرد و حال نیز با انتشار اولین تریلر از فیلم توجهات بیش از پیش به سمت این فیلم جلب شده‌است.

در این دنباله همانطور که قبلا در خلاصه داستان نیز آمده‌است، جان برای کمک به یک دوست قدیمی به نام Bowler King (لورنس فیشبورن) به شهر رم سفر خواهد کرد تا تشکیلات مخوفی از قاتلان حرفه‌ای را از بین ببرد و در این مسیر به طور طبیعی با قاتلین بسیار حرفه‌ای رو به رو خواهد شد. این موضوع خوشایند است که ریوز و فیشبورن بعد از سال‌ها دوباره با یکدیگر همبازی شده و همچنین در داستان فیلم نیز با یکدیگر متحد هستند.

این تریلر محتوای داستانی چندانی را در اختیار قرار نمی‌دهد ولی داستان پیچیده ویژگی منحصر به فرد فیلم جان ویک نیست. در اینجا با سکانس‌های اکشن نفس گیری سر و کار داریم که حتی در این دنباله نسبت به فیلم قبلی، حجم آنها بیشتر خواهد شد. همچنین در این دنباله جان مبارزه را لوکیشن‌های متفاوت از جمله تونل‌های زیرزمینی، خیابان‌ها و همچنین مهمانی‌های اشرافی کشیده‌است و از این نظر نسبت به فیلم قبل پیشرفت کرده‌است؛ که با توجه به افزایش بودجه ساخت این دنباله، انتظار چنین پیشرفتی نیز وجود داشت.

ریوز اخیراً در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ساخت دنباله‌های بعدی نیز برای این فیلم دور از ذهن نیست، پس این موضوع می‌تواند تنها شروعی بر سری طولانی مدت برای این بازیگر باشد. واضح است که خود او نیز از بازی در این نقش لذت می‌برد و به طور قطع تاثیر خوبی بر روی مخاطبان فیلم می‌گذارد. اگر واکنش‌ها به Chapter Two مشابه فیلم اول باشد، مطمئن باشید که باز هم قاتل افسانه‌ای، جان ویک را ملاقات خواهیم کرد.

John Wick: Chapter Two در تاریخ ۲۲ بهمن امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.