سریال The Nevers از جاس ویدون ۱۲ بازیگر جدید اضافه کرد

31 July 2019 - 16:30

سریال تلویزیونی جدید شبکه‌ی HBO، به‌نام The Nevers از جاس ویدون (Joss Whedon) دوازده بازیگر جدید به سریال اضافه‌ کرده است. این بازیگران شامل آلیویا ویلیامز (Olivia Williams) بازیگر سریال Counterpart، جیمز نورتون (James Norton) بازیگر سریال McMafia، تام رایلی (Tom Riley) بازیگر سریال Dark Heart، آن اسکلی (Ann Skelly) بازیگر سریال Death and Nightingales، بن چاپلین (Ben Chaplin) بازیگر سریال The Thin Red Line، پیپ تورنس (Pip Torrens) بازیگر سریال The Crown، زکری مامو (Zackary Momoh) بازیگر فیلم Seven Seconds، امی منسون (Amy Manson) بازیگر سریال Torchwood، نیک فراست (Nick Frost) بازیگر فیلم Fighting with My Family، راچل نیل (Rochelle Neil) بازیگر فیلم Terminator: Dark Fate، الینور تاملینسون (Eleanor Tomlinson) بازیگر سریال Poldark، دنیس اوهیر (Denis O’Hare) بازیگر فیلم Big Little Lies است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

علاوه بر این بازیگران، لارا دانلی (Laura Donnelly) نیز به سریال پیوسته است، و قرار است نقش امالیا ترو (Amalia True) را بازی کند. این سریال گروهی که تابع ملکه ویکتوریا هستند را دنبال می‌کند و آن‌ها خودشان را در توانایی‌های غیر معمول، دشمنان بی‌رحم و ماموریتی که ممکن است دنیا را نجات دهد، پیدا می‌کنند.

آلیویا ویلیامز نقش لاوینیا بیدلا (Lavinia Bidlow) را بازی می‌کند که دختر ثروتمندی است. او قهرمان یتیم خانه‌ی Touched است و با ثروت عظیم خانواده‌اش از آن حمایت می‌کند. او سخت‌گیر است و سبک فکر قدیمی دارد، و در مقابله با دیگران باهوش و قوی است.

جیمز نورتون قرار است نقش هوگو سوان (Hugo Swann) را که پسری بداخلاق و جذاب است را بازی کند. او در یک باشگاه مخفی تجارت می‌کند و دیگران به او احساس خوبی ندارند.

آن اسکلی نقش پنانس ادر (Penance Adair) را در فیلم بازی می‌کند، که یکی از نزدیک‌ترین دوستان آمالیا است. پنانس یک دختر مذهبی، فعال و ایرلندی است، که یک نابغه است و استعداد اختراع چیزی را دارد. او از این قدرت خود بسیار خوشحال است.

بن چاپلین نقش کاراگاه فرنک موندی (Frank Mundi) را بازی می‌کند. یک مرد بزرگ، بد اخلاق و وابسته به اخلاقیات است که به هیچ کس اعتماد ندارد. فرانک بین کسانی که قوانین زمین و فیزیک را نادیده می‌گیرند گیر افتاده است.

پیپ تورنس (Pip Torrens) قرار است نقش پادشاه ماسن (Massen) را بازی کند که وی بسیار وفادار است و در دفاع از امپراطوری انگلیس بسیار سرسخت و بی‌رحم است. او تنها مردی است که می‌تواند به وضوح عامل ویرانی این مردمان عجیب را ببیند و با آن‌ها دست و پنجه نرم کند.

زکری مامو نقش دکتر هوراتیو کازنس (Horatio Cousens) را بازی می‌کند. او یکی از معدود پزشکان موفق هند است که به لندن آمده است. او با یک پسر جوان ازدواج می‌کند. هوراتیو اموال زیادی را زمانی که با امالیا ملاقات می‌کند کشف می‌کند و به مهارت‌هایش پی می‌برد و با امالیا کار می‌کند.

امی مانسون نقش مالادی (Maladie) را بازی خواهد کرد، که یک زن متعحل است و قدرت‌هایی دارد که نمی‌داند چه هستند، و دکترها مشغول به کار روی آن برای یافتن منبع هستند. او یک باند را برای جنایت‌ و قتل اداره می‌کند. او یک زن با هدف است.

نیک فراست نقش دیکلان ارون (Declan Orrun) را بازی خواهد کرد. او پادشاه The Beggar است و بسیار منظم و بی‌رحم است و نقش عظیمی در جنایت‌های شهری دارد. او از این که به آمالیا کمک می‌کند بسیار خوشحال است.

راچل نیل نقش آن کاربی (Annie Carbey) را بازی خواهد کرد. شغل او جنایت است و توانایی مخصوصش کنترل آتش است. آن از شغلش بسیار راضی است. او نه بی‌رحم است و نه ظالم، بلکه فقط به فکر خودش است. برایش اهمیتی ندارد که برای چه کسی کار می‌کند، آن فقط به آن اعتماد دارد و به قدرتش یعنی کنترل آتش.

الینور تاملینسون نقش مری برایتون (Mary Brighton) را بازی خواهد کرد. او زنی آرام اما غافلگیر کننده است و آرزو دارد خواننده شود. یک شغل ناامید کننده و یک نامزدی بهم خورده، نمی‌تواند روحیه او را تضعیف کند، خودش هم بسیار شگفت‌زده می‌شود که چگونه ولی او عالی خواهد بود.

دنیس اوهیر هم نقش دکتر ادموند هاگ (Dr. Edmund Hague) را بازی خواهد کرد، که یک جراح با استعداد آمریکایی است که او از مهارت‌های خودش در بدترین شرایط استفاده می‌کند.

جاس ویدون تهیه‌کننده‌ی اجرایی، شورانر، نویسنده و کارگردان این سریال خواهد بود. جین اسپنسون (Jane Espenson) و داگ پتری (Doug Petrie) در کنار ای پی برنی کالفیلد (EP Bernie Caulfield) به تهیه‌کنندگی اجرایی سریال می‌پردازند.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.