ویولا دیویس تهیه‌کننده اجرایی سریال اقتباسی Fast Color برای استودیوی آمازون خواهد بود

31 July 2019 - 12:30

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، هنرپیشه نامزد دریافت جایزه اسکار: ویولا دیویس (Viola Davis) در ساخت سریال اقتباسی Fast Color (رنگ ثابت) برای Amazon Studios به عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال به اقتباس از فیلمی محصول سال ۲۰۱۸ ساخته می‌شود که روایت‌گر داستان سه زن آمریکایی-آفریقایی از نسل‌های متفاوت (با بازی لوراین توسینت (Lorraine Toussaint)، گوگو مباتا (Gugu Mbatha)، و سانیا سیدنی (Saniyya Sidney)) بود که از قدرت نامحدودی برخوردار بودند.

سریال Fast Color حول محور داستان کاراکتری به نام روث (که در فیلم اصلی مباتا-را (Mbatha-Raw) ایفاگر این نقش بود) می‌چرخد، یک معتاد فراری که وقتی به خانه برمی‌گردد دوباره متوجه قدرت درون خود می‌شود؛ قدرتی که فکر می‌کرده آن را از دست داده است و خانواده‌اش مدت‌ها آن را مخفی کرده بودند. سه زن سیاه پوست از سه نسل مختلف دوباره با هم ارتباط برقرار می‌کنند، و همان‌طور که در مورد افراد قبل از خودشان اطلاعات بیشتری به دست می‌آورند متوجه می‌شوند که یکی از آن‌ها می‌توانست دنیا را نجات بدهد.

جولیا هارت (Julia Hart): کارگردان و یکی از فیلم‌نامه‌نویسان فیلم اصلی و هم‌چنین جوردن هوروویتز (Jordan Horowitz): یکی دیگر از فیلم‌نامه‌نویسان فیلم اصلی، برای کارگردانی و فیلم‌نامه‌نویسی این پایلوت انتخاب شده‌اند. دیویس و همسرش: جولیس تنون (Julius Tennon) از طرف کمپانی JuVee Productions به همراه هارت و هوروویتز از طرف کمپانی Original Headquarters و LD Entertainment از تهیه‌کنندگان این پروژه می‌باشند.

هارت، هوروویتز، دیویس، تنون، پت شیلایمون (Pete Shilaimon)، آندرو وی (Andrew Way)، و مایکی لیدل (Mickey Liddell) از تهیه‌کنندگان اجرایی این پایلوت هستند.

تولید این پروژه توسط کمپانی فیلم‌سازی دیویس: JuVee Productions برای استودیوی آمازون، نخستین قرارداد این کمپانی با آمازون به شمار می‌رود. پروژه‌های پیش‌روی دیگر عبارت‌اند از: یک زندگی نگاره در مورد شرلی چیشولم و سریالی به اقتباس از رمان Wild Seed اثر اوکتاویا باتلر (Octavia Butler).

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.