رابرت دو نیرو در حال مذاکره برای پیوستن به دی‌کاپریو و اسکورسیزی

31 July 2019 - 13:00

با آماده شدن رابرت دو نیرو (Robert De Niro) و مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) برای همکاری در نمایش درام جنایی The Irishman در فستیوال فیلم نیویورک، قبل از اینکه فیلم امسال پاییز از نتفلیکس پخش گردد، این بازیگر و کارگردان، در فیلم Killers of the Flower Moon محصول Imperative Entertainment همکاری مجدد خواهند داشت. دو نیرو در حال مذاکره برای پیوستن به تیم ساخت فیلم و هم‌بازی شدن مجدد با لئوناردو دی‌کاپریو است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Killers of the Flower Moon، اقتباسی از کتاب تخیلی نوشته دیوید گران (David Grann) است و داستان جنایی واقعی درباره چند قاتلِ عضو قبیله هندی اوساگ در دهه ۲۰ در اوکلاهاما است که بعد از پیدا کردن نفت در زمین‌هایشان، این اتفاق رخ می‌دهد.

به گفته منابع خبری، بودجه فیلم تعیین شده و ساخت فیلم نزدیک است و تنها عوامل به دنبال تعیین تاریخ تولید برای اواسط سال آینده هستند. در سال ۲۰۱۷ اعلام کردیم که دو نیرو و دی‌کاپریو بازیگران رویایی اسکورسیزی برای فیلم هستند.

حالا این اتفاق در حال وقوع است و این دو بعد از فیلم‌های Mean Streets, Raging Bull, Goodfellas, Taxi Driver و Casino کنار هم دیده خواهند شد و این درحالی است که ۲۵ سال از همکاری آن‌ها می‌گذرد. اسکورسیزی در ملاقات با مدیر ارشد ملت اوساگ، جفری استندینگ بر (Geoffrey Standing Bear) اعلام کرد دو نیرو نقش قاتل سریالی، ویلیام هیل، را بازی می‌کند.

ماه گذشته اعلام کردیم پارامونت سرمایه‌گذار و توزیع کننده Killers of the Flower Moon خواهد بود و اریک راث (Eric Roth) نویسنده آن است. گام بعدی، قرارداد بستن با بازیگران و تعیین بودجه فیلم است.

دو نیرو و دی‌کاپریو قبلا در فیلم Marvin’s Room محصول سال ۱۹۹۶ و This Boy’s Life محصول سال ۱۹۹۳ هم‌بازی بوده‌اند. دن فریدکین (Dan Friedkin) و بردلی توماس(Bradley Thomas) در سال ۲۰۱۶ با قرارداد ۵ میلیون دلاری این پروژه را از آن خود کردند.

کتاب درباره راز قتلی در سال ۱۹۲۰ در اوکلاهاما است، جایی که اوساگ ایندینز حق دریافت درآمد حاصل از نفت کشف شده زیر زمین‌هایشان توسط شرکت نفت را بدست آوردند. ناگهان آن‌ها با شروع تحقیقات به قتل رسیدند. مرکز تحقیقات جدیدی برای غلبه بر تاثیر فساد ناشی از پول نفت و سیاست برای حل راز قتل شکل گرفت و اف‌بی‌آی وارد عمل شد.

به گزارش Osage News، اسکورسیزی و استندینگ بر، دو ساعت و نیم با هم صحبت کردند و خلاصه این ملاقات این بود که چطور مردم اوساگ می‌توانند به ساخت این فیلم کمک کنند.

استندینگ بر اظهار داشت:

میخواهیم مطمئن شویم مردم هرچه می‌خواهند دارند چه هنرمند اوساگی و چه زبان آن. این مردم همچنان در جامعه حضور دارند و دوست دارند کمک کنند.

مذاکرات برای فیلم‌برداری در منطقه Osage County ادامه دارند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.