فیلم Tom & Jerry: پیوستن دو کمدین جدید به گروه بازیگران

31 July 2019 - 15:00

کن جئونگ (Ken Jeong) و راب دیلینی (Rob Delaney) به گروه بازیگران فیلم Tom & Jerry «تام و جری» محصول برادران وارنر پیوستند. قبلا کلوئی گریس مورتس (Chloe Grace Moretz)، کالین جست (Colin Jost) و مایکل پنیا (Michael Pena) برای بازی در این فیلم انتخاب شده بودند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Tom & Jerry که ابتدا در دهه ۴۰ میلادی کار خودش را به صورت فیلم‌های کوتاه آغاز کرد، در سال ۱۹۶۵ به پای ثابت تلویزیون تبدیل شد. این موش و گربه با رسیدن به محبوبیت در کنار کارتون‌هایی مثل The Jetsons «جتسون‌ها»، Scooby-Doo «اسکوبی دو» و The Flintstones «فلینت استون‌ها» قرار گرفتند.

تیم استوری (Tim Story) کارگردانی فیلم لایو اکشن Tom & Jerry را برعهده دارد که قبلا دو فیلم Fantastic Four «چهار شگفت‌انگیز» و ریبوت Shaft «شفت» را ساخته است. برخلاف فیلم محصول ۱۹۹۲، موش و گربه در این فیلم همچنان صامت هستند و فقط با کارها و حرکات صورت داستان را پیش می‌برند. این فیلم داستان کایلا (با بازی گریس) را دنبال می‌کند که به تازگی در یک هتل استخدام شده و قصد دارد قبل از برپایی یک مراسم مهم از شر جری راحت شود. او با استخدام تام برای رها شدن از دست جری، باعث ایجاد زنجیره‌ای از اتفاقات می‌شود که کایلا، تام و جری را در مقابل ترنس (با بازی پنیا) مدیر ظالم هتل متحد می‌کند.

جئونگ بیشتر برای بازی در سری فیلم‌های The Hangover «خماری» شناخته می‌شود. دیلینی که سال گذشته نقش جالبی به عنوان پیتر در فیلم Deadpool 2 «ددپول ۲» بازی کرد، در فیلم Hobbs & Shaw «هابز و شاو» حضور خواهد داشت. جئونگ نقش جکی و دیلینی نقش دوبرو را در فیلم Tom & Jerry بازی خواهند کرد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.