آدام رابیتل یک تریلر ماورالطبیعه برای سونی می‌سازد

31 July 2019 - 16:00

کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) امتیاز پروژه بدون نامی به کارگردانی آدام رابیتل (Adam Rabitel) و تهیه‌کنندگی سم رایمی (Sam Raimi) و راب تپرت (Rob Tapert) از طریق کمپانی فیلم‌سازی Ghost House Pictures را به دست آورد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه که رابیتل آن را خواهد ساخت و گاوین هفرنان (Gavin Heffernan) فیلم‌نامه‌اش را خواهد نوشت، یک تریلر ماوراءالطبیعه خواهد بود که هنوز از جزئیات داستانش اطلاعاتی در دست نیست. رومل آدام (Romel Adam) از طرف کمپانی Ghost House ناظر بر پروژه خواهد بود.

اوایل همین سال، فیلم Escape Room (اتاق فرار) ساخته رابیتل، با توجه به هزینه ساخت ۹ میلیون دلاری اش، فروش قابل‌توجهی معادل ۱۵۵ میلیون دلار را برای سونی رقم زد. رابیتل دنباله این فیلم را هم که ۱۴ام اوت ۲۰۲۰ اکران خواهد شد کارگردانی می‌کند.

رایمی درباره پروژه جدید گفت:

کمپانی Ghost House از همکاری دوباره با سونی پیکچرز و نخستین تجربه همکاری با یک استعداد بی‌نظیر یعنی آدام رابیتل، بسیار هیجان‌زده است. از لحظه‌ای که آدام و گاوین ایده‌شان در مورد فیلم را با من در میان گذاشتند، فهمیدم که این فیلم تجربه هیجان‌انگیز و وحشتناکی را برای بیننده ها رقم خواهد زد.

از جمله فیلم‌های موفق وحشتناک دیگر سونی که به تهیه‌کنندگی Ghost House تا به حال ساخته شده‌اند، می‌توان به Don’t Breathe (نفس نکش)، The Grudge (کینه) محصول سال ۲۰۰۴، ریبوت جدید آن ساخته نیکولاس پسه (Nicolas Pesce) که در ۳ام ژانویه ۲۰۲۰ اکران می‌شود، و هم‌چنین بازسازی Evil Dead (شیطان مرده) محصول سال ۲۰۱۳ اشاره کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.