اولین تجربه کارگردانی آلفرد مولینا بازیگر Spider-Man 2 با فیلم درام Lilian

31 July 2019 - 15:30

آلفرد مولینا (Alfred Molina) اولین کارگردانی خودش را با فیلم درام Lilian «لیلیان» تجربه خواهد کرد که براساس رمانی از جیل گاسکوئین (Jill Gascoine) ساخته خواهد شد. ایمی لو استاربین (Amy Lowe Starbin) فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد. استودیوی کنون‌بال پروداکشنز تولید این فیلم را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تولید این فیلم از پاییز در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد. مولینا، کلی کال (Kelly Kahl)، درک بیمر (Derek Beamer) و شان هنیش (Sean Hanish) تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

فیلم Lilian داستان جسیکا یک بیمار مبتلا به سرطان را دنبال می‌کند که از این بیماری جان سالم به در برده و برای ملاقات با دوستش در آمریکا، همسر و فرزندش را در انگلستان تنها می‌گذارد، اما وقتی به آن‌جا می‌رسد عاشق یک زن دیگر می‌شود.

در حالی که مولینا بازیگر بزرگی بوده و در فیلم‌هایی مثل Boogie Nights «شب‌های عیاشی» و Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی ۲» حضور داشته، همیشه نیم‌نگاهی به کارگردانی داشته و امیدوار بوده روزی این کار را هم تجربه کند. او در این باره گفته:

همیشه می‌دونستم دوست دارم کارگردانی رو تجربه کنم. وقتی جوان بودم تحت تاثیر فیلم‌های کارول رید قرار گرفتم. اینکه بتونم بقیه بازیگران رو هدایت کنم خیلی برام جالب بود. وقتی رمان لیلیان رو خوندم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و می‌دونستم که قراره فیلم این داستان رو بسازم. داستان‌هایی که من دوست دارم خیلی ساده و قابل پیش‌بینی شروع میشن، اما طی اتفاقاتی تغییر پیدا کرده و مخاطب رو جذب خودشون میکنن.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.