شایعه‌ای در مورد Wonder Woman که کریس پاین آن را رد کرد

9 October 2016 - 09:00

وقتی که فیلم Wonder Woman دو سال پیش برای اولین بار پس از کش و قوس‌های فراوان معرفی شد، بسیاری از طرفداران دنیای آمازون، انتظار دیدن استیو ترور به عنوان کاراکتر مکمل را در این فیلم داشتند و این موضوع محقق شد. این نقش در نهایت به کریس پاین رسید (Chris Pine) رسید که شاهزاده دایانا را در جریان اتفاقات جنگ جهانی اول ملاقات خواهد کرد. با این وجود شایعاتی وجود داشت که نشان می‌داد پاین در این فیلم، علاوه بر استیو، نقش‌های دیگری نیز خواهد داشت که کریس پاین آن را به سرعت تکذیب کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در دسامبر سال گذشته، گزارش شد که فیلم Wonder Woman چند بازه زمانی متفاوت را در بر خواهد گرفت، از جمله زمان حال که در این زمان دوباره کریس پاین را می‌بینیم که نقش نوه استیو ترور را بازی می‌کند. The Huffington Post در مصاحبه با کریس پاین این شایعه پیرامون بازی او در چند نقش را مطرح کرد که او به سادگی این موضوع را با گفتن «نه» تکذیب کرد. البته شایعه جریان داشتن فیلم در چند بازه زمانی ممکن است به احتمال زیاد درست باشد، چرا که در تصاویر منتشر شده از صحنه فیلم‌برداری، دایانا را می‌بینیم که در شهر گاتهام حضور دارد، ولی اتنظار نداشته باشید که پاین را در نقش نوه ترور ببینید. خوشبختانه با این وجود، او هنوز هم نقش زیادی در این فیلم خواهد داشت، جایی که کاراکتر او بعد از ملاقات با دایانا در سواحل تمیسیرا، او را در جریان تجربیاتش از جنگ جهانی اول همراهی خواهد کرد.

wonderwomanwayne

باید اعتراف کنیم که دیدن پاین در چند نقش متفاوت خالی از لطف نبود. در سریال تلویزیونی Wonder Woman در سال ۱۹۷۰، لایل وگنر (Lyle Waggone) نقش استیو ترور را داشت که در کنار دایانا در جنگ جهانی دوم حضور داشت. وقتی فصل دوم این سریال، خط زمانی خود را ۳۰ سال به جلو برد، وگنر کماکان در میان بازیگران این مجموعه باقی ماند، فقط این بار او نقش پسر ترور را بازی کرد که از وجود واندر وومن از روی داستان‌هایی که پدرش برایش تعریف کرده‌بود خبر داشت. حضور پاین در نقش نوه ترور، می‌توانست برداشتی جالب از روی این سریال پر طرفدار باشد.

همچنین بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که پاین برای حضور در این نقش چندین قرار داد امضا کرده‌است، که البته این موضوع روندی طبیعی برای نقش‌های اصلی در فیلم‌های ابرقهرمانی است. با این وجود، DC و استودیوی برادران وارنر هنوز تصمیمی مبنی بر این موضوع نگرفته‌اند که از او برای حضور در دنباله فیلم Wonder Woman یا فیلم‌های مرتبط دیگر با دنیای سینماتیک DC استفاده کنند. حتی اگر این موضوع تغییر کند، حضور او تنها می‌تواند محدود به دنیا و بازه زمانی فیلم‌های Wonder Woman یا فلش بک‌هایی به گذشته دایانا باشد. البته این امکان وجود دارد که شخصیت استیو ترور را در عصر حاضر ببینیم، فقط بازیگر دیگری را در این نقش خواهیم دید. با در نظر گرفتن نقش استیو در کامیک‌ها به عنوان افسر ارشد اطلاعاتی، باعث تاسف خواهد بود که شاهد انتقال این جنبه از شخصیت او به نوادگانش بر روی پرده سینما نباشیم.

Wonder Woman در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.