سریال Platform و ساخت پایلوت آن به سفارش کمپانی فاکس

31 July 2019 - 17:00

کمپانی فاکس (FX) سفارش ساخت یک پایلوت برای سریال جدید آنتولوژی Platform را داده است، که بی. جی. نواک (B. J. Novak) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، و تهیه‌کننده اجرایی آن خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، لوکاس هجز (Lucas Hedges)، جان برنتال (Jon Bernthal)، کایتلین دور (Kaitlyn Dever)، بوید هالبروک (Boyd Holbrook)، اوشی جکسون جیر (O’Shea Jackson Jr.)، جورج والاس (George Wallac)، و ای دی آسنر (Ed Asner) برای بازی در این سریال قرارداد بسته‌اند. و هم‌اکنون مقدماتی نیز برای امضای قرارداد با بازیگران دیگر در حال انجام است. و FX Productions به عنوان استودیو در این پروژه فعالیت خواهد کرد.

این پایلوت که فیلم‌برداری اش این هفته شروع شده است، از برجسته‌ترین موضوعات عصر حاضر به عنوان یک نقطه مبدأ استفاده می‌کند تا به روایت داستان‌هایی خارق‌العاده و کاراکتر-محور در مورد دنیایی که امروزه در آن زندگی می‌کنیم بپردازد. گفته شده است که هر قسمت، درست مانند یک آنتولوژی حقیقی، فضای کاملاً متفاوتی خواهد داشت.

نواک در هشت فصل اول سریال The Office در نقش ریان هووارد ظاهر گشت، و علاوه بر آن به عنوان فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان، و تهیه‌کننده نمایش هم فعالیت داشت. اما در فصل آخر مجموعه را به همراه مایندی کالینگ (Mindy Kaling) ترک کرد تا بر روی پروژه سریالی کالینگ: Mindy Project (پروژه ذهنی) کار کند. اگرچه در فصل نهم چندبار دیگر نقش‌آفرینی کرد.

نواک دو کتاب نیز نگاشته است؛ یکی One More Thing: Stories and Other Stories نام دارد که جزؤ پرفروش‌های NYT (نیویورک تایمز) بود و دیگری کتاب کودکانه The Book With No Pictures است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.