میرا سوروینو قراردادی را با Circle of Confusion امضا کرد

1 August 2019 - 09:00

The Hollywood Reporter منحصراً پی برد که میرا سوروینو (Mira Sorvino) قراردادی را با کمپانی Circle of Confusion برای مدیریت برنامه‌های خود به امضا رساند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سوروینو اخیرا با فیلم کمدی-اکشن ساخته‌ی ۲۰th Century Fox با بازی دیو باتیستا (Dave Bautista) و کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) یعنی Stuber و به عنوان یک کاپیتان پلیس بر روی پرده‌های سینما حضور داشت. او برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم Mighty Aphrodite و نامزد Golden Globe برای سریال کوتاه شبکه‌ی Lifetime یعنی Human Trafficking و فیلم تلویزیونی Norma Jean & Marilyn ساخته‌ی HBO که منجر به نامزدی وی برای Emmy هم شد، است. آثار دیگر او شامل Trade of Innocents، فیلم Union Square، فیلم Reservation Road، فیلم Quiz Show، فیلم Summer of Sam، فیلم Romy and Michele’s High School Reunion، سریال Modern Family ساخته‌ی شبکه‌ی ABC، سریال Startup ساخته‌ی شبکه‌ی Crackle و سریال Condor ساخته‌ی شبکه‌ی Audience، می‌شوند.

سوروینو یکی از رهبران هردو جنبش #MeToo و Time’s Up بود و از اولین زنانی بود که برای افشای رفتارهای سوء استفاده گرایانه‌ی هاروی واینستین (Harvey Weinstein) پیش‌قدم و موجب رسوایی وی شد. این بازیگر فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد یک سفیر حسن نیت سازمان ملل متحد است که در مورد رشد اپیدمیک و بی‌رویه‌ی قاچاق انسان در سراسر کره‌ی زمین به کنگره شهادت داده است. سوروینو در پروژه‌ی مستند CNN Freedom با نام Every Day in Cambodia نیز حضور داشت که درباره‌ی قاچاق جنسی کودکان آگاهی رسانی می‌کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.