Hobbs & Shaw در راتن تومیتوز موفق عمل کرد!

1 August 2019 - 11:00

پس از اولین موج نظرات در مورد اکشن و بازیگران فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw «هابز و شاو»، این اسپین آف نمره‌ی”Fresh” را در وبسایت راتن تومیتوز کسب کرد (بدست آوردن نمره‌ی بالاتر از ۶۰ درصد). در این فیلم به کارگردانی دیوید لیچ (David Leitch)، دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) که دشمنان سابق یکدیگر بودند، مجبورند تا به هم کمک کنند و بریکستون لور (Brixton Lore) با بازی ادریس البا (Idris Elba) و همینطور هتی شاو (Hattie Shaw) خواهر شاو  با بازی ونسا کربی (Vanessa Kirby) را که همدست شده‌اند تا خطری زیستی را به وجود آورند، از بین ببرند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

Hobbs & Shaw اکنون در باکس آفیس داخلی و در اولین آخر هفته‌ی اکران خودش ۶۰ تا ۷۰ میلیون دلار فروش داشته است و نظرات مثبتی که دریافت کرده است می‌تواند این رقم را حتی بالاتر هم ببرد. فرانچایز «سریع و خشن» با قدرت کار خود را از سال ۲۰۰۱ شروع کرد و فیلم هفتم آنها یعنی Furious 7 در سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۱٫۵ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. همچنین آخرین فیلم این فرانچایز یعنی The Fate of the Furious هم به باکس آفیس‌های میلیارد دلاری پیوست. Hobbs & Shaw با توجه به اینکه یک اسپین آف مستقل با تیم بازیگری و خدمه‌ی جداست، هنوز مشخص نیست بتواند کار خود را ادامه دهد یا خیر.

جانسون و استاتهام باید با اعتماد به نفس کامل به آخر هفته نزدیک شوند. اگرچه این فیلم اکنون نمره‌ی ۶۹ درصد را در راتن تومیتوز با ۷۱ رای به ثبت رسانیده است. در حالی که هنوز همه فیلم را ندیده‌اند، ماهیت نقدها Hobbs & Shaw را یک فیلم اکشن با طنز بسیار قوی و شیمی بهتر بین شخصیت‌های اصلی در نظر گرفته‌اند. چندین نظر نیز معتقدند که این اسپین آف نباید مستقل باشد و باید از فرانچایز اصلی خود استفاده کند.

در میان نظرات برتر وبسایت راتن تومیتوز، پیتر تراورز (Peter Travers) از Rolling Stone گفته است که این فیلم دارای “چرندیات واگیر دار و سورئال” است و تکرارهایش را ادامه می‌دهد. این در حالی است که لی گرینبالت ( Leah Greenblatt) از Entertainment Weekly گفته است که Hobbs & Shaw بسیار “بی رحم، مسخره و غیر قابل تحمل است و به طور مرتب باعث می‌شود شما احساس عجز کنید” اما اضافه می‌کند که “ولی نمی‌شود همیشه منطقی قضاوت کرد، این فیلم واقعا سرگرم کننده است”.

هیچ نظر ثابتی در مورد Hobbs & Shaw وجود ندارد و نظرات در مورد این فیلم بسیار مختلف هستند اما به نظر می‌رسد که هواداران فرانچایز «سریع و خشن» از این آخرین فیلم آنها خرسند هستند. حداقل دیدن جانسون در کنار خانواده‌ی ساموآن (Samoan ) و نبرد با اسلحه‌های قدیمی به جای جدیدی‌ها، تعقیب و گریزهای عجیب و غریب با ماشین و هلی‌کوپتر می‌تواند جالب توجه باشد. شایان ذکر است نظر منتقدین در مورد این فیلم حتما از سینما فارس به طور کامل به استحضار شما خواهد رسید.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.