پوسترهای شخصیت‌های The Adams Family خانواده ترسناک و عجیبی را معرفی می‌کنند

1 August 2019 - 15:30

کمپانی MGM به تازگی ۹ پوستر جدید از کاراکترهای اسپین انیمیشن The Adams Family (خانواده آدامز) را منتشر کرده است. اعضای این خانواده خیلی عجیب و غریب، در این‌جا هر یک پوستری برای خود دارند، به همراه شعاری که حاکی از آن است که این کاراکترهای سمبولیک برای عصر مدرن به روز خواهند شد. شما می‌توانید این پوسترها را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کنراد ورنون (Conrad Vernon) و گرگ تیرنان (Greg Tiernan) این انیمیشن را کارگردانی می‌کنند. و صداپیشگان آن عبارت‌اند از: برنده جایزه گلدن گلوب: اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در نقش اصلی گومز آدامز، برنده جایزه اسکار: چارلیز ترون (Charlize Theron) در نقش مورتیشیا آدامز، چلو گریس مورتز (Chloe Grace Moretz) در نقش ونزدی آدامز، فین وولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش پاکسلی آدامز، نیک کرول (Nick Kroll) در نقش عمو فستر، بت میدلر (Bette Midler) در نقش مادربزرگ، السی فیشر (Elsie Fisher) در نقش مارگوکس، و برنده جایزه اسکار: آلیسون جنی (Allison Janney) در نقش دشمن مکار خانواده، مارگوکس نیدلر.

مت لیبرمن (Matt Lieberman) فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس سری کارتون‌های آیکونیک اثر چارلز آدامز (Charles Adams) نوشته است. ورنون، الکس شوارتز (Alex Schwartz)، و گیل برمن (Gail Berman) از طریق کمپانی فیلمسازی‌اش: Shingle The Jackal Group از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. آندرو میتمن (Andrew Mittman)، کوین میسروچی (Kevin Miserocchi)، و جو ارلی (Joe Early) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. مدیر اجرایی کمپانی MGM: تابیتا شیک (Tabitha Shick) از طرف استودیو ناظر بر پروژه خواهد بود. تولید نقاشی متحرک و جلوه‌های بصری دیجیتالی در استودیو Cinesite Studios در ونکوور در حال انجام است، این استودیو یکی از معتبرترین کمپانی‌های سرگرمی‌های دیجیتالی مستقل در دنیا می‌باشد.

مورتیشیا، زنی رنگ پریده است که به شدت خودش را وقف شوهر و فرزندانش کرده است و مثل چسبی خانواده را کنار هم نگه داشته است. گومز، مرد سرخوش و شروری است که با همه وجود عاشق همسرش می‌باشد، و علاقمند به هر نقشه ترسناکی است که می‌تواند سر هم کند. ونزدی، دختر نوجوان شیطان و باهوش با گیسوانی بلند است که شوخ طبعی سرد و بی روحی دارد. پاکسلی پسر پرکار ۱۰ ساله تهدیدآمیز است که از سرک کشیدن به هر شیطنت ترسناکی لذت می‌برد. عمو فستر دیوانه مردی مهربان و خنده رو است که دوست دارد هر طوری شده جنجالی به پا کند. مادربزرگ هم شیفته نوه‌هایش است که آن‌ها هم عاشق کوکی‌هایی هستند که مادربزرگ به شکل خفاش و جمجمه برایشان درست می‌کند. مارگوکس نیدلر، ملکه تلویزیونی است که به حاشیه شهر تمایل دارد.

این انیمیشن در ۱۱ام اکتبر (۱۹ مهر)- درست هم‌زمان با جشن هالووین- در آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.