تریلر فصل سوم سریال ۱۳Reasons Why| تمدید سریال برای فصل چهارم

1 August 2019 - 20:59

نتفلیکس تریلر رسمی فصل سوم ۱۳Reasons Why را منتشر و اعلام کرده این فصل از ۲۳ اوت (اول شهریور) در قالب ۱۳ قسمت پخش می‌گردد. علاوه‌ بر این، فصل چهارم و آخر سریال نیز ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هشت ماه بعد از اینکه جلوی خودکشی تایلر گرفته شد، کلی، تونی، جسیکا، الکس، جاستین و زک راعی پیدا کردند تا با هم به تایلر کمک کنند تا دوره ریکاوری‌اش را پشت سر بگذارد. اما وقتی بازی Homecoming باعث ناپدید شدن این بازیکن فوتبال شد، و کلی تحت مراقبت پلیس قرار گرفت، این گروه تحت بازجویی قرار گرفت تا رازهای پنهان همگی افشا شوند.
خطر در فصل سوم سریال افزایش یافته و نتیجه آن، تغییر همیشگی زندگی است.

دیلان مینت (Dylan Minnette) در نقش کلی جنسن، برندن فلین (Brandon Flynn) در نقش جاستین، آلیشا بو (Alisha Boe) در نقش جسیکا، کریستین ناوارو (Christian Navarro) در نقش تونی، مایلز هیزر (Miles Heizer) در نقش الکس، راس باتلر (Ross Butler) در نقش زک، دوین درود (Devin Druid) در نقش تایلر و جاستین پرنتیس (Justin Prentice) در نقش بریس بازیگران فصل سوم این سریال هستند.

برایان یورکی (Brian Yorkey) سازنده و شورارنر سریال است و به همراه جوی گورمن (Joy Gorman)، مندی تیفی (Mandy Teefey)، کریستل لابلین (Kristel Laiblin)، تام مک‌کارتی (Tom McCarthy)، استیو گالین (Steve Golin) و سلنا گومز (Selena Gomez) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. فصل جدید را پارامونت تلویژن و Anonymous Content برای نتفلیکس می‌سازند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.