ایوا دوورنی شخصیت‌های فیلم کامیکی The New Gods را تایید کرد

1 August 2019 - 23:00

با وجود شخصیت‌های زیادی برای انتخاب، ایوا دوورنی (Ava DuVernay) کم‌کم در حال تایید شخصیت‌هایی است که در فیلم کامیکی The New Gods «خدایان جدید» محصول DC حضور خواهند داشت. دوورنی علاوه بر کارگردانی، نوشتن فیلمنامه را همراه با تام کینگ (Tom King) کامیک‌نویس مشهور برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دوورنی در توئیتر خودش تایید کرد الهه‌های انتقام قطعا در این فیلم حضور دارند. ۱۰ دقیقه بعد، او تایید کرد دارک‌سید شرور معروف DC هم در این فیلم حضور دارد.

کامیک The New Gods خلق شده توسط جک کربی در سال ۱۹۷۱ داستان دو سیاره بیگانه دوقلو به نام‌های جنسیس جدید و آپوکولیپس را دنبال می‌کند که توسط رهبران قدرتمند اما خوب و بد اداره می‌شوند. رهبری جنسیس جدید برعهده های‌فادر نیکوکار و رهبری آپوکولیپس برعهده دارک‌سید شرور است. در کامیک‌ها شاهد تلاش دارک‌سید برای بی‌ثبات کردن صلح شکننده بین دو دنیا به منظور نابود کردن قدرت اختیار در کهکشان هستیم. دارک‌سید یکی از خطرناک‌ترین شروران DC و تهدید بزرگی برای لیگ عدالت است.

در سری کامیک‌های Mister Miracle «آقای معجزه» نوشته کینگ که خدایان جدید زیادی در آن حضور دارند، داستان عاشقانه بین آقای معجزه و بیگ باردا روایت می‌شود.

هنوز مشخص نیست آیا فیلم The New Gods با دنیای مشترک DC ارتباطی دارد یا خیر. شخصیت‌ها و مفاهیمی که در کامیک‌های The New Gods حضور داشته‌اند شامل استپن‌وولف و جعبه‌های مادر، هردو در فیلم Justice League «لیگ عدالت» محصول سال ۲۰۱۷ دیده شدند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.