بن افلک و آنا د آرماس، در حال مذاکره برای پیوستن به Deep Water

2 August 2019 - 12:30

آنا د آرماس (Ana de Armas) و بن افلک (Ben Affleck) در حال مذاکره برای نقش‌آفرینی در اقتباس از رمان Deep Water نوشته‌ی پاتریشا های‌اسمیت (Patricia Highsmith) هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

New Regency سرمایه‌گذار این پروژه به کارگردانی آدریان لین (Adrian Lyne) است.

خالق Euphoria، سام لوینسون (Sam Levinson) و زک هلم (Zach Helm) داستان این رمان که در مورد زوجی با ازدواجی مشکل‌دار است را اقتباس خواهند کرد. ملیندا (د آرماس) و ویک (افلک) قراری گذاشته‌اند که به ملیندا اجازه می‌دهد در صورت ترک نکردن خانواده‌اش کارهایی را انجام دهد. در نهایت، ویک نمی‌تواند بیشتر از این حسادتش را سرکوب کند و تلاش می‌کند تا خودش را در میان داستان بلندی از قتل و کشتار به اثبات برساند.

گرت بش (Garrett Basch) و استیون زیلین (Steven Zaillian) در کنار بن فورکنر (Ben Forkner) و گایمن کسدی (Guymon Casady) از Entertainment 360 و انتونی کاتاگاس (Anthony Katagas) و آرنون میلکان (Arnon Milchan) تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

اگر پروژه طبق برنامه پیش برود و جمع شود، از طریق قرارداد جدید New Regency با Fox منتشر می‌شود.

د آرماس در حال حاضر در روند تولید و فیلمبرداری Bond 25 است. پروژه‌های بعدی او شامل معمای قتل ریان جانسون (Rian Johnson) یعنی Knives Out، ایفای نقش مرلین مونرو در Plan B و Blonde ساخته‌ی Netflix هستند.

افلک اخیرا در فیلم Triple Frontier ساخته‌ی Netflix به ایفای نقش پرداخته بود. همچنین در فیلم Mudbound با دی ریس (Dee Rees) همکاری داشته و این همکاری با فیلم The Last Thing He Wanted ادامه پیداکرده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.