کارگردان Deadpool 2 مایل است فیلم Blade مارول را کارگردانی کند

2 August 2019 - 23:30

دیوید لیچ (David Leitch) اعلام کرد دوست دارد کارگردانی فیلم Blade «تیغه» محصول مارول را برعهده داشته باشد. کارگردان فیلم Hobbs & Shaw «هابز و شاو» طی مصاحبه‌ای درباره فیلم جدید خودش و سابقه‌اش در فرنچایز Blade صحبت کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سال ۲۰۱۴ لیچ اولین کارگردانی خودش را با John Wick «جان ویک» اولین فیلم این فرنچایز آغاز کرد. سال ۲۰۱۷ و در فیلم Atomic Blonde «بلوند اتمی» کارگردانی بازیگران مطرحی مثل شارلیز ترون (Charlize Theron) و جیمز مک‌آووی (James McAvoy) را برعهده داشت. پس از دو موفقیت در باکس‌آفیس، این بدلکار سابق برای ساخت بلاک‌باستر مارولی Deadpool 2 «ددپول ۲» انتخاب شد، که باز هم به موفقیت رسید و هفت برابر بودجه ۱۱۰ میلیونی خودش را برگرداند. فیلم جدید لیچ یعنی اکشن مهیج Hobbs & Shaw با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) اسپین‌آف فرنچایز Fast and Furious «سریع و خشن» است. با توجه به حضور بازیگران مشهور و بودجه ۲۰۰ میلیونی، به نظر می‌آید Hobbs & Shaw یک موفقیت بزرگ دیگر برای لیچ باشد، همان‌طور که فیلم در راتن‌تومیتوز امتیاز ۷۱٪ را دریافت کرده است.

لیچ در مصاحبه با اسکرین‌رنت درباره ریبوت Blade مارول با بازی ماهرشالا علی (Mahershala Ali) صحبت کرد. این کارگردان گفت تمایل دارد دوباره با مارول در یک پروژه جدید همکاری کند و اینکه قبلا در فیلم Blade با بازی وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) نقشی داشته است:

من عاشق Blade هستم. این فیلم یکی از اولین بدلکاری‌های من بود. من در اون فیلم بدلکاری کردم. من توی باشگاه خون بودم. اون صحنه رو یادتونه؟ آره، داشتم توی خون‌های جلوه‌های ویژه می‌رقصیدم. خیلی عالی بود.

در زمان اکران فیلم Blade لیچ در تعداد کمی فیلم بدلکاری کرده بود. او سال بعدش در فیلم Fight Club «باشگاه مشت‌زنی» دیوید فینچر (David Fincher) نقش بدل برد پیت (Brad Pitt) را بازی کرد. او سپس در سریال Buffy the Vampire Slayer «بافی قاتل خون‌آشام» ساخته جاس ویدون (Joss Whedon) به عنوان بدلکار حضور داشت و در فیلم Spy Game «جاسوس‌بازی»، Ocean’s Eleven «یازده یار اوشن»، Troy «تروی» و Mr. & Mrs. Smith «آقا و خانم اسمیت» دوباره با پیت همکاری کرد. لیچ حین صحبت درباره Blade و احتمال همکاری با بازیگر نقش اول آن گفت:

ماهرشالا بازیگر خیلی بزرگیه، و من خوش‌شانس بودم که با بازیگران بزرگ همکاری کردم، و همیشه در این زمینه موفق بودم. اینکه او قراره این نقش رو بازی کنه خیلی نکته مهمیه و برای همه هیجان‌انگیزه. پس دوست دارم که این فیلم رو کارگردانی کنم.

با توجه به اینکه فاز چهارم دنیای سینمایی مارول طی سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ رخ می‌دهد، و فیلم Blade جزئی از آن نیست، مارول و لیچ زمان کافی برای به توافق رسیدن دارند. لیچ در مراحل پیش‌تولید Undying Love «عشق ابدی» و The Division «دیویژن» با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و جسیکا چستین (Jessica Chastain) به سر می‌برد. در مورد Blade هم پیش‌بینی می‌کنیم مارول تاریخ اکران فوریه ۲۰۲۲ یا مه یا ژوئیه همان سال را برای این فیلم در نظر بگیرد.

برای لیچ، Blade دوران کاری او را به یک چرخه کامل می‌رساند و رابطه حرفه‌ای او با مارول را تقویت می‌کند. با توجه به پیشینه لیچ در بدلکاری، او کاندید ایده‌آلی به منظور هدایت علی برای به تصویر کشیدن شخصیت بلید است. اگر Hobbs & Shaw یک موفقیت بزرگ باکس‌آفیسی باشد، شاید کوین فایگی (Kevin Feige) خیلی زود نشستی با لیچ ترتیب دهد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.