احتمال همکاری مجدد سازندگان John Wick در یک پروژه بزرگ جدید

3 August 2019 - 09:00

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) و دیوید لیچ (David Leitch) مغز متفکرهای فرنچایز John Wick «جان ویک» احتمالا در یک پروژه بزرگ دیگر با یکدیگر همکاری خواهند کرد. طی مصاحبه‌ای با اسکرین‌رنت، لیچ درباره دوستی طولانی مدتش با چاد و فیلم جدیدش Hobbs & Shaw «هابز و شاو» صحبت کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

استاهلسکی در اوایل دوران حرفه‌ای خودش در فیلم The Crow «کلاغ» بدلکار برندون لی (Brandon Lee) فقید پسر بروس لی (Bruce Lee) فقید استاد هنرهای رزمی بود. در همین حین، لیچ دوران حرفه‌ای بدلکاری خودش را اواسط دهه ۹۰ آغاز کرد که سپس منجر به حضورش در فیلم‌های Blade «تیغه» و Fight Club «باشگاه مشت‌زنی» و سریال Buffy the Vampire Slayer «بافی قاتل خون‌آشام» شد. استاهلسکی در سه‌گانه The Matrix «ماتریکس» نقش بدل کیانو ریوز (Keanu Reeves) را بازی کرد، و لیچ در دو فیلم بعدی این سری به او پیوست. این دو بار دیگر با واچوفسکی‌ها در فیلم Ninja Assassin «نینجای آدمکش» محصول ۲۰۰۹ همکاری کردند و وظیفه کارگردان واحد دوم و طراحان بدلکاری را برعهده داشتند. لیچ و استاهلسکی در فیلم اکشن مهیج John Wick محصول ۲۰۱۴ دوباره با کیانو ریوز همکاری کرده و هردو کارگردانی فیلم را برعهده داشتند.

لیچ طی مصاحبه‌ای گفت او و استاهلسکی مثل برادر هستند و همیشه درباره این صحبت می‌کنند که در یک پروژه بزرگ دیگر با یکدیگر همکاری خواهند کرد. چند ماه پیش استاهلسکی فیلم John Wick: Chapter 3 – Parabellum «جان ویک: قسمت ۳ – پارابلوم» را منتشر کرد که با بودجه ۷۵ میلیونی به فروش کلی ۳۲۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد. در همین حین، لیچ کارگردانی بلاک‌باسترهایی مثل Atomic Blonde «بلوند اتمی»، Deadpool 2 «ددپول ۲» و فیلم تازه اکرانی Hobbs & Shaw اسپین‌آف فرنچایز Fast and Furious «سریع و خشن» را برعهده داشته است. در حالی که لیچ در مراحل پیش‌تولید فیلم‌های Undying Love «عشق ابدی» و The Division «دیویژن» به سر می‌برد، کاملا تمایل دارد دوباره در پروژه‌ای جدید با استاهلسکی همکاری کند:

همیشه درباره این صحبت می‌کنیم که چه کارهایی میتونیم در کنار هم انجام بدیم و چطور دوباره با هم همکاری کنیم. به نظرم دوران کاری ما خیلی موفقیت‌آمیز و عالی بوده. این دقیقا مثل اتفاقیه که برای ما حین کارگردانی واحد دوم فیلم‌ها رخ داد. طی این سال‌ها فرصت‌ها اونقدر زیاد شدن که مجبور شدیم از هم جدا بشیم و کارهای خودمون رو مجزا انجام بدیم.

در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» محصول ۲۰۱۶، لیچ و استاهلسکی مهارت خود در بدلکاری را در اختیار کارگردانان آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo) قرار دادند. برادران روسو در این باره گفته بودند:

ما به عنوان دوست از اونا درخواست کردیم اگر ممکنه بیان و توی بعضی از صحنه‌های اکشن به ما کمک کنن و اونا با کمال میل این کارو انجام دادن.

در فیلم Deadpool 2 به کارگردانی لیچ، استاهلسکی بخشی از تیم بدلکاری فیلم بود. لیچ قبلا نقش بدلکار برد پیت (Brad Pitt) را در پنج فیلم بازی کرده بود، و چند سال پیش طراح بدلکاری فیلم Jupiter Ascending «صعود ژوپیتر» و طراح برخی سکانس‌های اکشن فیلم Hitman: Agent 47 «هیتمن: مامور ۴۷» بود.

لیچ و استاهلسکی پس از ۲۰ سال رفاقت و همکاری حرفه‌ای، خودشان را به عنوان کارگردانان ماهر و کاردان ثابت کرده‌اند. John Wick باعث ایجاد یک فرنچایز بزرگ شد و به این دو فیلمساز اجازه داد فرصت‌های بزرگتری را دنبال کنند. بنابراین احتمال همکاری آن‌ها در یک فیلم بلاک‌باستر جدید اجتناب‌ناپذیر است، چه فیلم جدیدی در فرنچایز John Wick باشد یا یک پروژه مارولی. فعلا باید ببینیم آیا Hobbs & Shaw ساخته لیچ می‌تواند بودجه ۲۰۰ میلیونی خودش را جبران کند یا خیر.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.