کوین کلین و تیموتی الیفنت به جمع بازیگران فیلم The Starling پیوستند

3 August 2019 - 15:30

فیلم درام The Starling به کارگردانی تئودور ملفی (Theodore Melfi) تیم پرستارهِ بازیگری‌اش را با اضافه شدن کوین کلین (Kevin Kline) و تیموتی اُلیفنت (Timothy Olyphant) گسترش داده است. برای جزئیات بیشترِ خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه The Starling توسط مت هریس (Matt Harris) نوشته شده و داستان زوجی را روایت میکند که با غم تراژیک از دست دادن دخترشان دست و پنجه نرم می‌کنند. در حالی که شوهر (با بازی کریس اودوید) از زنش لی‌لی (با بازی مک‌کارتی) فاصله می گیرد تا به تنهایی عزاداری کند، لی‌لی در خانه می‌ماند تا خودش را با باغچه‌ای که همسرش در حیاط پشتی خانه درست کرده مشغول کند.

ولی مشکل اینجاست که یک سارِ سیاهِ بزرگ در آن نزدیکی لانه کرده است. احتمالا فیلم درباره‌ی تلاش‌های لی‌لی برای راحت شدن از شرّ آن پرنده با کمک روان پزشک/ دام پزشکش خواهد بود. به گفته‌ی Deadline، فیلم داستانی نمادین است که به ما می‌گوید عشق چگونه می‌تواند یک نفر را از چنین غم و عزاداری نجات دهد.

در حال حاضر نقش اولیفنت در فیلم فاش نشده است ولی کلین به عنوان روان پزشک/ دام پزشک لیلی ایفای نقش خواهد کرد. فردی که بارِ سختی‌های زندگی خودش نیز روی دوشَش سنگینی می‌کند و گفته می‌شود تاثیر زیادی بر زندگی لیلی خواهد گذاشت.

علاوه بر اولیفنت و کلین، بازیگرانی چون دیوید دیگز، لوروا دیواین، لورا هریر، اسکایلر گیسوندو، روزالیند چائو و کیمبرلی کوین نیز در تیم بازیگران فیلم The Starling حضور دارند.

پشتیبانی مالی فیلم The Starling بر عهده ی شرکت Limelight است و قرار است از تابستان فیلم‌برداری آن شروع شود.

کوین، ملفی، دیلان سلرط و کریس پارکر تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند در حالی که الکس دانگ (Alex Dong) تهیه کننده اجرایی این فیلم است.

فیلم The Starling‌ در ابتدا قرار بود به کارگردانی دوم کاروکاسکی (Dome Karukoski‌) و نقش آفرینی کیانو ریوز (Keanu Reeves) و  ایزا فیشر (Isla Fisher‌) ساخته شود و همچنین در فیلمنامه اوریجینال بازیگر نقش اول مرد با پرنده رو به رو می‌شود که این قسمت از داستان هم با اضافه شدن مک‌کارتی به حمع بازیگران تغییر کرده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.