استیفن کینگ فیلم‌نامه‌ی سریال The Stand را می‌نویسد

3 August 2019 - 16:00

رمان فانتزی و وحشنتاک The Stand از استیفن کینگ (Stephen King) در سال ۱۹۸۷، قرار است به صورت سریال توسط شبکه‌ی CBS ساخته شود. این سریال جدای از فیلم سال ۱۹۹۴ است و خود به تنهایی پایان جدیدی دارد و به قلم خود استیفن کینگ نوشته می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

طبق گزارشی که ددلاین منتشر کرده است، کینگ برای ۹ فصل سریال را نویسندگی خواهد کرد. جولیا مک‌نامارا (Julie McNamara) گفته است:

چیزهای جدیدی در فیلم است که در کتاب پیدا نمی‌شود. طرفداران کتاب، از اینکه چه بر سر بازماندگان آمده است، حیرت‌زده شدند و داستان این فصل ما را فراتر از کتاب می‌برد، تا به این سوالات پاسخ دهد. ما نمی‎‌توانیم برای به اشتراک گذاشتن این داستان با همه صبر کنیم و هیجان زده هستیم.

این سریال ۱۰ قسمتی، از نویسندگان مشهوری مانند جاش بون (Josh Boone) نویسنده‌ی فیلم The Fault in Our Stars و The New Mutants و بن کاول (Ben Cavell) نویسنده‌ی فیلم SEAL Team خواهد بود. داستان سریال مربوط به یک خطای کامپیوتری در بخش دفاع از آزمایشگاه و میلیون‌ها مخاطب تصادفی است که تشکیل یک مرگ زنجیره‌ای را می‌دهند. حالا یک روز بعد از این اتفاق، دنیایی تیره و تار و خالی از ۹۹ درصد مردم باقی مانده است. دنیایی وحشتناک که بازماندگان آن انتخاب می‌شوند، دنیایی که بارهای بسیار خطرناکی روی شانه‌های ضعیف مادر ابگیل (Mother Abigail) می‌گذارد. بدترین کابوس‌های شیطانی در مردی با لبخندهای ترسناک، و با قدرت‌های غیر قابل وصف به نام رندال فلگ (Randall Flagg) یا همان مرد سیاه، جمع شده است.

جاش بون که این پروژه را سال‌ها گسترش داده است، این سریال را برای CBS Television Studios کارگردانی خواهد کرد. جاش بون، روی لی (Roy Lee)، جیمی میلر (Jimmy Miller)، ریچارد پی رابینستن (Richard P. Rubinstein) و بن کاول تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. ویل ویسک (Will Weiske) و میری یون (Miri Yoon) دستیاران آن‌ها در تهیه‌ی فیلم هستند. شایان به ذکر است که اون کینگ (Owen King) تهیه‌کننده‌ی سریال است.

منیع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.