پیوستن مایکل استالبارگ و سوفیا بلک-دلیا به بریان کرانستون در سریال Your Honor

3 August 2019 - 13:00

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، مایکل استالبارگ (Michael Stuhlbarg) و سوفیا بلک-دلیا (Sophia Black-D’Elia) برای بازی در مینی سریال جدید Your Honor (شرافت تو) از شبکه Showtime، به بریان کرانستون (Bryan Cranston) پیوستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Your Honor یک تریلر حقوقی است که به تمام اقشار جامعه نیو اورلینز (New Orleans) می‌پردازد. کرانستون نقش قاضی محترمی را ایفا می‌کند که پسرش پس از یک واقعه تصادف از صحنه فرار می‌کند و این قضیه منجر به بازی‌های پرتاوانی از دروغ و فریب و تصمیمات غیر ممکن می‌شود. نامزدهای دریافت جایزه امی: رابرت و میشل کینگ (Robert and Michelle King) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. برنده جایزه BAFTA: پیتر موفات (Peter Moffat) شورانر و تهیه‌کننده اجرایی دیگر این سریال است، که متن چندین اپیزود از جمله اپیزود اول را نیز نوشته است. تولید این سریال پاییز امسال در نیو اورلینز کلید می‌خورد.

استالبارگ، که اخیرا با ایفای نقش در فیلم‌های برنده اسکاری هم‌چون Call Me By Your Name (مرا با اسم خودت صدا بزن)، The Shape of Water (شکل آب)، و The Post (پست) به محبوبیت رسیده است، در این سریال جدید نقش تامی: سرپرست یک خانواده تبهکار را ایفا می‌کند. در حالی‌که بلک-دلیا، که آخرین بار در کمدی The Mick (میک) از شبکه Fox بازی کرد، در این سریال در نقش فرانی: دوست دختر پسر کرانستون ظاهر می‌شود.

سریال Your Honor، که کمپانی‌های CBS Television Studios و King Size Productions تهیه‌کنندگان آن به شمار می‌روند، اقتباسی از سریال اسرائیلی Kvodo از شبکه Yes TV این کشور، ساخته ران نینیو (Ron Ninio) و شلومو ماسیاچ (Shlomo Masiach) و به تهیه‌کنندگی رام لاندس (Ram Landes) می‌باشد. لیز گلاتزر (Liz Glotzer)، آلون آرانیا (Alon Aranya) و راب گولنبرگ (Rob Golenberg) از طرف کمپانی Scripted World و جیمز دگوس (James Degus) از طرف کمپانی Moonshot Entertainment از تهیه‌کنندگان دیگر پروژه Your Honor می‌باشند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.