همکاری مجدد سیلوستر استالونه و دولف لاندگرن در یک سریال درام اکشن

3 August 2019 - 14:00

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) بازیگر نامزد اسکار و دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در حال همکاری در یک سریال درام اکشن بدون نام هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این سریال لاندگرن نقش‌آفرینی می‌کند و استالونه همراه با بریدن افترگود (Braden Aftergood) از بالبوا پروداکشنز تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند. لاندگرن نقش یک مامور مخفی در اداره ایمنی و امنیت سازمان ملل را بازی می‌کند. شخصیت او به عنوان مامور مخفی ویژه سازمان ملل و مذاکره کننده برای نجات گروگان‌ها توصیف شده است.

پیشنهاد ساخت این سریال به فاکس، CBS، نتفلیکس، NBC و اپل داده شده است. این سریال توسط کن سنزل (Ken Sanzel) نوشته شده که تهیه‌کننده اجرایی و شورانر پایلوت سریال است که احتمالا استالونه آن را کارگردانی کند.

استالونه و لاندگرن در چندین فیلم با یکدیگر همکاری داشتند که شامل Rocky IV «راکی ۴»، Creed II «کرید ۲» و فرنچایز The Expendables «بی‌مصرف‎ها» هستند. پروژه‌های بعدی استالونه Rambo: Last Blood «رمبو: آخرین خون»، Tough as They Come و The Expendables 4 هستند. لاندگرن به زودی در فیلم‌های Acceleration «شتاب»، Hard Night Falling و Wanted Man «مرد تحت تعقیب» دیده خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.