پیوستن چند بازیگر جدید به فیلم ترسناک Nightmare Alley از گی‌‌یرمو دل‌تورو

3 August 2019 - 13:30

بازیگران موفقی مثل کیت بلانشت (Cate Blanchett)، تونی کولت (Toni Collette) و رونی مارا (Rooney Mara) در حال مذاکره برای پیوستن به بردلی کوپر (Bradley Cooper) در فیلم Nightmare Alley «کوچه کابوس» ساخته گی‌‌یرمو دل‌تورو (Guillermo del Toro) کارگردان برنده اسکار هستند. اگر این اتفاق بیفتد، کولت نقش اصلی زن فیلم یعنی زینا کرومبین و بلانشت و مارا نقش‌های مکمل را بازی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

علاوه بر آن‌ها مایکل شنون (Michael Shannon)، ریچارد جنکینز (Richard Jenkins)، ویلم دفو (Willem Dafoe)، ران پرلمن (Ron Perlman) و مارک پووینلی (Mark Povinelli) قرار است به این فیلم اضافه شوند.

فیلم Nightmare Alley به نویسندگی دل‌تورو و کیم مورگان (Kim Morgan) براساس رمانی به همین نام نوشته ویلیام لیندزی گریشام (William Lindsay Gresham) ساخته می‌شود که قبلا در فیلمی محصول فاکس در سال ۱۹۴۷ مورد اقتباس قرار گرفته است. این رمان داستان سوءاستفاده‌های استنتون کارلایزل کلاهبردار بی‌رحمی را دنبال می‌کند که روش‌های تجارت کارناوال را یاد گرفته و از آن برای بهره بردن از ثروتمندان و فقرا استفاده می‌کند.

در فیلم سال ۱۹۴۷ تایرون پاور (Tyrone Power) نقش یک مرد جوان حقه‌باز را بازی می‌کرد که با یک روانشناس زن که فاسدتر از اوست دست به یکی می‌کند. آن‌ها در ابتدا از تیغ زدن مردم لذت می‌برند، اما سپس روانشناس زن به مرد جوان خیانت می‌کند.

دل‌تورو کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم را همراه با جی. مایلز دیل (J. Miles Dale) برعهده دارد. فیلمبرداری فیلم پاییز امسال آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.