ریس ویثرسپون و سایمون کینبرگ ستاره و سازندگان فیلم Pyros

3 August 2019 - 15:01

استودیوها به دنبال Pyros هستند، فیلم علمی‌تخیلی که ریس ویثرسپون (Reese Witherspoon) در آن بازی می‌کند و به همراه سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) می‌سازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

توماس پیرس (Thomas Pierce) نویسنده فیلم است و آن را از داستان کوتاه تاردی من (Tardy Man) اقتباس کرده که سال گذشته در The New Yorker منتشر شد. پیرس به خوبی این استراتژی را پیش برده است: داستان کوتاه Chairman Spaceman خریداری شده و توسط فاکس سرچ‌لایت ساخته می‌شود. کینبرگ نیز در تولید آن نقش دارد.

کمپانی ویثرسپون، Hello Sunshine، و لورن نوستادر (Lauren Neustadter) این فیلم را به همراه کمپانی GenreFilms می‌سازند.

تاردی من درباره گروهی از مردم غیر سازمانی است که مناسب لباس‌های ضد آتشی هستند که در ستون فقراتشان قرار می‌گیرند. آن‌ها برای شرکتی کار می‌کنند که اشیاء قیمتی ثروتمندان را بعد از آتش‌سوزی خانه‌شان بازیابی می‌کنند. تغییر مسیر در ماموریت خطرناک‌شان به شدت ممنوع است، حتی اگر انسانی در خطر باشد. قهرمان فیلم سعی دارد در اینباره استثنا قائل شود و این شروع داستان است.

گویا پیشنهادات متعددی روی میز هستند. این یکی از پکیج‌های پر ستاره فعلی است و پروژه دیگر، Don’t Worry Darling است، که اولویا وایلد (Olivia Wilde) آن را کارگردانی کرده و در آن بازی می‌کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.