آیا The Girl On The Train 2 ساخته خواهد شد؟

9 October 2016 - 19:00

به احتمال زیاد تا کنون متوجه شده باشید که هالیوود هم مثل بسیاری از صنعت‌های دیگر، یک قانون مشخص داشته باشد و این قانون این است که اگر اثری موفق شد، باید دنباله آن ساخته شود. این مسئله اهمیت ندارد که آیا به راستی اثر مورد نظر نیاز به دنباله‌ خواهد داشت یا خیر. به تازگی کارگردان فیلم The Girl On The Train «دختری در قطار» صحبت‌های جالبی در این خصوص کرده است. برای مشاهده اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.مدتی پیش فیلم The Girl On The Train «دختری در قطار» به صورت رسمی اکران شد. حال برای بسیاری از طرفداران سینما ممکن است این سوال به وجود آید که آیا دنباله‌ای هم برای این فیلم ساخته خواهد شد یا خیر. با این وجود، به نظر می‌رسد کارگردان این فیلم یعنی تیت تیلور (Tate Taylor) چندان با ساخت دنباله آن موافق نیست.

در مصاحبه‌ اخیر کارگردان فیلم The Girl On The Train «دختری در قطار» از او درباره ساخت دنباله‌ای برای این عنوان، سوال پرسیده شده است. تیت تیلور درباره این موضوع توضیح داده است که این ایده نمی‌تواند چندان ایده خوبی باشد. او باور دارد که داستان شخصیت‌های این اثر در فیلم گفته شده است. او توضیح داد:

احتمالا این ایده خوبی نیست. حقیقت در فیلم گفته شده است. من فکر می‌کنم دیگر چیزی از شخصیت‌های رمان وجود نداشته باشد که بخواهید داستان آن را بدانید. منظورم این است که واقعاً چیز دیگری برای گفتن نیست. ما همه چیز را آخر فیلم متوجه می‌شویم.

همچنین تیت تیلور به جلب نظر نویسنده رمان The Girl On The Train «دختری در قطار» یعنی پائولو هاوکینز (Paula Hawkins) هم اشاراتی داشته است.

با توجه به چیزی که از فیلم می‌دانیم و صحبت‌های کارگردان آن، به نظر نمی‌رسد نیازی به ساخت دنباله‌ای برای این عنوان وجود داشته باشد.

فیلم سینمایی The Girl On The Train «دختری در قطار» بر اساس رمانی با همین نام و نوشته پائولو هاوکینز نوشته شده است. بازیگرانی همچون امیلی بلانت (Emily Blunt)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، هیلی بنت (Haley Bennett)، جاستین ثرو (Justin Theroux)، لوک ایوانز (Luke Evans) و ادگار رامیرز (Édgar Ramírez) و بسیاری دیگر در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

نظر شما چیست؟ آیا با ساخت یک قسمت از این اثر موافق هستید یا می‌خواهید دنباله آن را هم مشاهده کنید؟

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.