پوستر‌های جدید فیلم IT: Chapter Two – جدال دوباره‌ی پنی‌وایز با اعضای باشگاه بازنده‌ها

3 August 2019 - 21:30

شرکت سینمایی New Line Cinema پوستر‌‌های جدیدی از فیلم مورد انتظار IT: Chapter Two منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

حال ۲۷ سال از اتفاقات فیلم اول گذشته است و پنی‌وایز بار دیگر به شهر دِری برگشته و مردم این شهر یکی پس از دیگری ناپدید می‌شوند! افراد گروه سال‌هاست راهشان از هم جدا شده و مایک، تنها عضو گروه که در شهر مانده، بقیه افراد گروه را به خانه فرا می‌خواند. برای شکست دادن پنی‌وایز، هر یک از افراد گروه باید برعمیق‌ترین ترس‌هایشان غلبه کنند و باید در برابر موجودی قرار بگیرند که اینبار خطرناک‌تر و کشنده‌تر از همیشه به شهر دری‌ برگشته است.

در فیلم IT: Chapter Two بازیگرانی چون جیمز مک‌آوی در نقش بیل، جسیکا چستین در نقش بِوِرلی، بیل هادر در نقش ریچی، جِی رایان در نقش بِن، جیمز رَنسُن در نقش اِدی،‌ اَندی بین در نقش استنلی یوریس، ایزای مصطفی‌ در نقش مایک، تیچ گرنت در نقش هِنری باورز، جِس ویکسلر در نقش همسر بیل، خاویر دولان در نقش آدرین مِلون، ویل بِینبرینک در نقش تام روگان و البته ‌بیل اسکارسگارد (Bill Skarsgard) در نقش پنی‌وایز ایفای نقش می‌کنند.

فیلم‌نامه‌ی قسمت دوم توسط گری دوبرمن (Gary Dauberman) و از روی کتاب استفن کینگ (Stephen King) اقتباس شده و همانند قسمت اول، موسچیتی (Muschietti) کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. این فیلم در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) به روی پرده سینما خواهد رفت.

نسخه اول این فیلم در سپتامبر سال گذشته اکران شد و در هفته‌ی اول اکرانش بیش از ۲۳۱ میلیون دلار فروش داشت که آن را به پرفروش‌ترین فیلم پاییزی در این ژانر تبدیل کرد.  همچنین فیلم IT‌ بیش از ۷۰۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت که آن را تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در ژانر وحشت می‌کند.

در ادامه می‌توانید پوستر های منتشر شده را مشاهده نمایید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.