انتخاب‌هایی که دیزنی برای شخصیت مولان دارد چه کسانی هستند؟

16 October 2016 - 16:48

اعلام تاریخ اکران فیلم لایو اکشن Mulan «مولان» توسط دیزنی به این معنی است روند توسعه‌ی اولیه فیلم به زودی شروع خواهد شد. یکی از مهمترین تصمیماتی که در آینده‌ی نزدیک دیزنی با اتخاذ کند انتخاب بازیگر نقش اول برای بازی در نقش مولان خواهد بود و این فرصتی مناسب برای بازیگران جوان آسیایی یا آسیایی-آمریکایی خواهد بود. با توجه به حاشیه‌های ایجاد شده بعد از این که چندین بازیگر سفیدپوست برای بازی در نقش‌های آسیایی، به نظر می‌سد که دزنی برای دوری از حاشیه‌ها تصمیم دارد از یک بازیگرجوان آسیایی برای بازی در نقش مولان استفاده کند. اگر با سینماگیمفا همراه شوید با لیستی از چند بازیگر که شانس زیادی برای بازی در نقش مولان روبرو می‌شوید.

۱-۳

جیمی چانگ (Jamie Chung)

فیلمی که دیزنی قرار است بسازد اولین حضور لایو اکشن مولان نیست. جیمی چانگ سابقه‌ی بازی در نقش مولان را در سریال Once Upon A Time «روزی روزگاری» را دارد. این سریال به فیلم لایو اکشن دیزنی ربطی ندارد، ولی این موضوع می‌تواند به جیمی چانگ برتری خوبی بدهد. واضح است که جیمی چانگ توانایی بازی در نقش مولان را دارد و دادن فرصت به او برای آوردن شخصیت مولان به سینما تصمیم خوبی به نظر می‌رسد. همچنین باید اشاره داشت که جیمی چانگ سابقه‌ی همکاری باید دیزنی بر روی پروژه‌ی Big Hero 6 به عنوان صدا پیشه‌ی یویو (Yo-Yo) را نیز دارد.

۱-۱

کلودیا کیم (Claudia Kim)

کلودیا کیم اسمی نیست که خیلی ها بشاسند، ولی به احتمال زیاد در آینده افراد بیشتری با این استعداد جوان آشنا خواهند شد. کلودیا را شاید برای بازی در نقش Khutulun در سریال Marco Polo «مارکو پولو» یا نقش دکتر هلن چو (Dr. Helen Cho) در فیلم Avengers: Age of Ultron «انتقام جویان: دوران التران» بشناسید. کلودیا کیم همچنین قرار است که فیلم Dark Tower «برج تاریک» نیز حضور داشته باشد و بازی در شخصیت مولان می‌تواند او را به یک ستاره موفق تبدیل کند. با توجه به این که کلودیا تنها ۲۱ سال سن دارد؛ انتظار داشته باشید که بیشتر از او بشنوید.

۱-۶

سلینا جید (Celina Jade)

سلینا جید برای بازی در نقش شدو (Shado) و خواهر دوقلویش می (Mei) در سریال Arrow شبکه‌ی CW شناخته شده است. سلینا جید در سریال Arrow در خارج از فلش بک‌ها نقش تاثیر گذاری نداشت، ولی با جیزی که از او دیدیم توانایی بالایی برای کتک زدن دشمانان خود دارد و  توانایی فیزیکی بالایی نیز دارد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد توانایی سلینا جید در استفاده از تیر و کمان است. ما دوست داریم که ساینا جید را در نقش‌های مهمتری ببینیم و بازی در نقش مولان می‌تواند شروعی برای درخشش او باشد.

۱-۷

پریس برلک (Paris Berelc)

یک قانون نانوشته وجود دارد؛ دیزنی سعی می‌کند با بازیگرانی که سابقه‌ی همکاری با آن‌ها را دارد کار کند و به سراغ بازیگران خارج از خانواده‌ی خود نمی‌رود. زمانی که شما وارد خانواده‌ی دیزنی شوید احتمال این که در آینده نیز با این کمپانی بزرگ کار کنید زیاد خواهد شد. این موضوع تا به حال باعث درخشش بسیاری از بازیگرا شده است. زندایا (Zendaya) بازیگری که بعد از حضور در دیزنی، به تیم بازیگران فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» برای بازی احتمالی در نقش مری جین (Mary Jane) پیوست. اگر قرار باشد دیزنی برای بار دیگر از این قانون پیروی کند؛ احتمال حضور پریس برلک در نقش مولان زیاد خواهد بود. با وجود این که پریس برلک از دیگر بازیکران این لیست جوان‌تر است، ولی مولان نیز می‌تواند جوان باشد. این موضوع کار برای ساخت دنباله را نیز آسان می‌کند.

۱-۴

سامانتا جو (Samantha Jo)

سامانتا جو بیشتر برای بدلکاری شناخته می‌شود تا بازیگری. او جز بازی در نقش کیتانا (Kitana) در فیلم Mortal Kombat: Legacy در فیلم دیگری حضور نداشته است، ولی قرار است در فیلم Wonder Woman که در سال آینده اکران می‌شود نیز حضور خواهد داشت. دیگر پروژه‌ای که سامانتا جو در حال حاضر در آن بدلکاری می‌کند؛ در سریال Agents of S.H.I.E.L.D. و بازیگر زن آن، مینگ نا ونگ (Ming-Na Wen) است. اگر سوال برسید که این موضوع چه اهمیتی دارد باید گفت که مینگ نا ون صداپیشه شخصیت مولان در انیمیشن اصلی دیزنی محسوب می‌شد و ساماتا جو عضوی از خانواده‌ی دیزنی است و با گذشته‌ی مولان نیز ارتباط نزدیکی دارد.

۱-۲

کاترینا لا (Katrina Law)

از اولین حضور سریال Arrow در این لیست مقداری فاصله گرفتیم؛ پس بگذارید دوباره سراغش برویم. یک بازیگر دیگر در سریال Arrow وجود ارد که برای بازی در نقش مولان بسیار مناسب هست. کاترینا در سریال Arrow نقش نیسا الغول (Nyssa al Ghul) دختر راس الغول را بازی می‌کند. مثل سلینا جید، کاترینا لا هم مشکلی فیزیکی برای بازی در نقش مولان ندارد و می‌تواند به خوبی از پس چالش‌های فیزیکی برای صحنه‌های جنگیدن برآید.

۱-۵

رینکو میکوچی (Rinko Kikuchi)

بالاخره به پایان لیست بازیگران کاندید برای بازی در نقش مولان رسیدیم. شاید کسی رینکو میکوچی قبل از اکران فیلم Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» نمی‌شتاخت، ولی خیلی سریع او به بازیگر محبوب فیلم بدل شد. در ابتدا قصد این را نداشتیم که او را در این لیست قرار دهیم و فرصتی که رینکو چند سال قبل را به دست آورد را به یک بازیگر جوان دیگر بدهیم؛ اما از آنجایی که هالیوود در ستار کردن این بازیگر در سه سال گذشته که شایستگی آن را نیز داشت ناموفق عمل کرد؛ ما تصمیم گرفتیم برای یادآوردی این نکته که او بازیگر بسیار خوبی است او را در لیست قرار دهیم.

منبع: Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.