کمپانی CBS All Access سریال The Man Who Fell to the Earth را می‌سازد

3 August 2019 - 22:00

کمپانی CBS All Access رسما اعلام کرده سفارش ساخت ریبوت سریالی از The Man Who Fell to Earth را به الکس کرتزمن (Alex Kurtzman) داده که براساس فیلم کلاسیکی درباره شخصیت افسانه‌ای موسیقی به همین نام از دیوید بویی (David Bowie) محصول سال ۱۹۷۶ است. کرتزمن شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال به همراه جنی لومت (Jenny Lumet) و جان هاوین (John Hlavin) خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جولی مک‌نامارا (Julie McNamara)، مدیر اجرایی کمپانی CBS All Access اظهار داشته:

خیلی خوشحالیم ژانر برجسته دیگری به برنامه اصلی خود افزوده‌ایم. می‌دانیم که این سریال روح و جان تازه‌ای به روایت می‌بخشد و در دستان افراد درستی مانند الکس کرتزمن، جنی لومت و تیم تولیدشان قرار گرفته است.

مدیر CBS Television Studious، دیوید استاپ (David Stapf) اظهار داشته:

من سال‌ها طرفدار این فیلم خارق‌العاده با بازی دیوید بویی بودم. هیچکس نمی‌تواند جای بویی باشد، و ساخت سریالِ این فیلم جستجوی کامل مفاهیم موجود در رمان خواهد بود.

سریال The Man Who Fell to Earth داستان موجود خارجی است که در نتیجه تکامل انسان‌ به زمین می‌آید و باید گذشته‌اش را برای ساخت آینده کنار بگذارد. کرتزمن و لومت این ریبوت را می‌نویسند و کرتزمن آن را کارگردانی می‌کند.

فیلم اصلی براساس رمان تخیلی والتر تویس (Walter Tevis) به همین نام است که نیکولاس روگ‌ (Nicolas Roeg) از فیلم‌نامه‌ای نوشته پل میربرگ (Paul Mayersberg) کارگردانی کرده بود. این اولین بازی دیوید بویی در یک فیلم بود.

کرتزمن و لومت اظهار داشته‌اند:

رمان تخیلی والتر تویس خدای تکنولوژی، ویلی وانکا از سیاره دیگری را به ما داد و بازی افسانه‌ای دیوید بویی را نشان‌مان داد که استیو جابز و الون ماسک را خلق کرد. این سریال گام دیگری از تکامل ما را از نگاه یک موجود خارجی که باید یاد بگیرد انسان شدن چگونه است را نشان می‌دهد و او ممکن است برای نجات گونه‌اش مجبور شود بجنگد.

علاوه بر کرتزمن، لومت و هاوین، رولا بویر، تیم هالکین، سارا تیمبرمن، کارل بورلی، هیثر کادین و آرون بایرس تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. این سریال، محصول مشترک CBS Television Studios و TANDEM Productions و STUDIOCANAL Company با همکاری Secret Hideout و Timberman/Beverly است.

استودیو STUDIOCANAL حق ساخت کتاب والتر تویس و همین طور فیلم نیکولاس روگ با بازی دیوید بویی را دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.