IFC Films حق توزیع فیلم ترسناک Swallow را بدست آورد

4 August 2019 - 13:00

طبق خبر منتشر شده از سوی پایگاه خبری ورایتی، IFC Films موفق شده حق توزیع سینمایی شمال آمریکا را برای فیلم Swallow ساخته کارلو میرلبلا-دیویس (Carlo Mirabella-Davis) بدست آورده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هیلی بنت (Haley Bennett) و آستین استوول (Austin Stowell) بازیگران این فیلم هستند که اکران جهانی‌اش آوریل امسال در فستیوال فیلم تریبکا بود، جاییکه بنت برنده بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

اریانا بوکو (Arianna Bocco) مدیر اجرایی IFC Films اظهار داشته:

فیلم Swallow یکی از فیلم‌های محرک و به موقعی است که بازی خیره کننده‌ای از بنت را به نمایش می‌گذارد. بسیار خوشحالیم که کارلو میرابلا-دیویس را با این فیلم‌ فوق‌العاده برای اولین بار به مخاطبین آمریکا معرفی کردیم‌.

میرابلا-دیویس نیز اظهار داشته:

به شدت خوشحالم با IFC Films برای ساخت فیلم اولم همکاری داشتم، من همیشه فیلم‌های خاص و شگفت‌انگیز دنیا را ستایش کرده‌ام. دیدن Swallow به همراه مخاطبین فستیوال عالی بود و بی‌صبرانه منتظر هستم تا مخاطبین سراسر دنیا این فیلم را ببینند.

فیلم Swallow به نویسندگی میرابلا-دیویس، فیلم ترسناک فمنیستی است که داستان زن بارداری به نام هانتر را بازگو می‌کند که به اجبار شروع به خوردن اشیا خطرناک می‌کند. بخاطر کنترل شدید همسر و خانواده‌اش روی زندگی‌اش، او با راز تاریک این عقده غیر قابل کنترل مواجه می‌شود.

هیلی بنت در نقش هانتر، آستین استوول در نقش ریچی، الیزابت مارول (Elizabeth Marvel) در نقش کاترین، دیوید راچ (David Rasche) در نقش مایکل، لورن ولز (Lauren Velez) در نقش لوسی، زابرینا گووارا (Zabryna Guevara) در نقش آلیس و دیوید اوهر (David O’Hare) در نقش اروین در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

مولی آشر (Molley Asher)، مینت لویی (Mynette Louie)، کارول باراتون (Carol Baraton) از کمپانی Charades و فردریک فویر (Frederic Fiore) از Logical Pictures تولید کنندگان فیلم هستند. بنت و جو رایت (Joe Wright)، کانستانتین بریست (Constantin Briest)، یوهان کمت (Yohann Comet)، پیر مازارس (Pierre Mazars)، اریک تاویتیان (Eric Tavitian) و سم بیسبی (Sam Bisbee) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

استودیو IFC Films فیلم‌ Swallow را سال ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.