فیل لرد و کریس میلر قرارداد اولیه‌ای را با یونیورسال تنظیم کردند

5 August 2019 - 13:30

فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller)، فیلمسازان برنده‌ی اسکار که سابقه‌ی کار در فیلم ۲۱ Jump Street، انیمیشن‌های The Lego Movie و Spider-Man: Into the Spiderverse را دارند، قرارداد اولیه‌ای با Universal Pictures به امضا رساندند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این قرارداد اولین توافق‌نامه‌ی کلی برای فیلم‌هایی است که توسط کمپانی Lord Miller آن‌ها ساخته خواهند شد. آن‌ها اخیرا قرارداد ۵ ساله‌ی تلویزیونی با Sony Pictures TV امضا کرده بودند.

Lord Miller همچنین اخیرا آدیتا سود (Aditya Sood) را به عنوان رئیس بخش فیلم استخدام کرده بودند. او به همراه گروهی از اعضای قدیمی کمپانی شامل تهیه‌کنندگان اجرایی ویل آلگرا (Will Allegra) و ربکا کارچ (Rebecca Karch) به ترتیب با عنوان مشاور ارشد و مشاور، بخش سینمایی کمپانی را مدیریت خواهد کرد.

با قرارداد یونیورسال، Lord Miller بر روی توسعه‌ی آثاری با محتوای بکر در ژانرهای کمدی و درام کار خواهند کرد.

دونا لانگلی (Donna Langley) رئیس گروه فیلم یونیورسال که اعلامیه را در روز جمعه منتشر کرد، گفت:

در این دوره‌ی رقابتی، جاه طلبی ما همکاری با فیلمسازان مبتکری است که دیدگاه رویایی دارند و به نظر اشتباه نمی‌آید. فیل و کریس از فرهنگ می‌گویند و کارهای منحصر به فردی انجام می‌دهند؛ هر پروژه‌ای که آن‌ها بر روی آن کارکردند چشم‌انداز نوآورانه‌ای دارد. از همکاری با آن‌ها هیجان‌زده هستیم و خانواده‌ی یونیورسال با آغوش گرم از آن‌ها استقبال می‌کند.

لرد و میلر گفتند:

یونیورسال سابقه‌ی انجام کارهای نوآورانه و به موفقیت رساندن غیرمنتظره‌ی اشخاص را دارد، بسیار ساختن آثاری جسورانه در چنین محیطی برای ما خوش‌آیند است، آثار اصل و اوریجینالی که سینما را رو به جلو سوق دهند. همچنین عمیقاً احساس می‌کنیم که وظیفه داریم آثاری را برای مدیران نسل‌های آینده‌ی استودیو برای بازسازی و ریبوت به جا بگذاریم.

لرد و میلر بر روی چندین پروژه‌ی مختلف در مراحل مختلف توسعه کار می‌کنند که شامل اقتباسی از رمان اندی ویر (Andy Weir) با نام Artemis برای Fox و فیلم مورد انتظار The Last Human برای Sony می‌شوند. آن‌ها هردو فیلم را کارگردانی خواهند کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.