تکمیلی: اندی سرکیس هدایت «ونوم ۲» را بر عهده گرفت

6 August 2019 - 11:30

به گزارش خبرگزاری ورایتی، پس از شایعات زیادی که از چند هفته‌ی پیش پیرو کارگردانی فیلم Venom 2 «ونوم ۲» توسط اندی سرکیس (Andy Serkis) ایجاد شده بود، سرانجام او رسما هدایت فیلم را بر عهده گرفت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سرکیس پیش از اینها در لیست کارگردانان احتمالی «ونوم ۲» قرار داشت. لیستی که شامل کارگردان Bumblebee «بامبل بی» یعنی تراویس نایت (Travis Knight) و دستیار سرکیس در فیلم Rise of the Planet of the Apes «ظهور سیاره‌ی میمون‌ها» راپرت ویات (Rupert Wyatt) و خود سرکیس بود. اگرچه سرکیس بیشتر به خاطر بازیگری‌اش شناخته شده است اما او پشت دوربین هم خوب عمل می‌کند.  اولین تجربه‌ی کارگردانی‌اش را در سال ۲۰۱۷ و با فیلم Breathe «نفس بکش» رقم زد و همچنین کارگردان فیلم Mowgli: Legend of the Jungle «موگلی: افسانه‌ی جنگل» هم بود که سال گذشته از نتفلیکس پخش شد.

البته باید گفت این خبر یک هفته بعد از آنکه تام هاردی (Tom Hardy)، ستاره‌ی افسانه‌ای هالیوود و فیلم ونوم، اعلام کرد که سرکیس استخدام شده است، رسمی شد. چهارشنبه‌ی گذشته، هاردی یک اسکرین شات از سرکیس را در صفحه‌ی رسمی اینستاگرامش گذاشت. او به سرعت پست را پاک کرد اما خوب می‌دانید که تعدادی از کاربران فضای مجازی از اشتباه او اسکرین شات گرفته‌‌اند.

همچنین به نظر می‌رسد که سرکیس تحقیقات را برای این دنباله آغاز کرده است. این فیلمساز تنها از طریق اینستاگرام خودش صحت این اخبار را تایید کرده است. این عکس نشان می‌دهد که سرکیس می‌خواهد یک کپی از Venom: Lethal Protector، قطعه‌ی نهایی مینی سریال ونوم در سال ۱۹۹۳ را بسازد. این سریال توسط دیوید مایکلنی (David Michelinie)، دستیار خالق شخصیت ونوم نوشته شده است و در اصل ادی براک (Eddie Brock) را یک ضد قهرمان معرفی می‌کند به جای یک شخصیت ترسناک. شما می‌توانید پست سرکیس را در زیر مشاهده کنید:

اما آیا شما از انتخاب شدن سرکیس بعنوان هدایتگر ونوم ۲ راضی هستید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • bahhad says:

    یه جورایی میشه گفت بد نیس . من اندی سرکیس رو تحسین میکنم و باید دید میخواد چکار کنه با این غوله بی شاخو دم :}