واندر وومن سابق را در قسمت سوم سریال Supergirl ببینید

10 October 2016 - 21:00

امروز، سریال Supergirl فصل دوم خود را برای اولین بار از شبکه The CW پخش خواهد کرد. دلایل بسیاری برای هیجان و کنجکاوی در مورد این فصل وجود دارد. اولین و شاید مهم‌ترین آنها، این موضوع است که سریال برای فصل دوم خود زیر چطر شبکه The CW قرار گرفته‌است که قبل از این سریال، چند محصول موفق دیگر در همین ژانر را در برنامه پخش خود دارد. دوما این موضوع را می‌دانیم که فصل اول این سریال در شبکه CBS با شکست مواجه شد و حال کنجکاویم که بدانیم این تغییر شبکه، چه تغییراتی را در ساختار سریال به وجود خواهد آورد. در نهایت موضوع بعدی اضافه شدن شخصیت سوپرمن در دو اپیزود اول از این سریال است که بسیاری را در این مورد هیجان زده کرده‌است، موضوعی که نبود آن در فصل اول، یکی از نقاط ضعف سریال به شمار می‌آمد. با سینماگیمفا همراه باشید.

همانند سریال The Flash که بازیگر نقش فلش، جان وزلی شیپ (John Wesley Shipp) در سریال  Flash در سال ۱۹۹۰ را به جمع بازیگران خود اضافه کرد، Supergirl نیز یکی از شخصیت‌های نامدار دنیای DC از گذشته را به جمع بازیگران خود اضافه کرد. در فصل اول، ما والدین کارا را که سرپرستی او را در گذشته بر عهده گرفتند، شناختیم که توسط هلن اسلیتر (Helen Slater) و دین کین (Dean Cain) بازی شدند. اسلیتر قبلا نقش سوپرگرل را در فیلم Supergirl در سال ۱۹۸۴ داشت و کین نیز قبلا نقش کلارک کنت یا همان سوپرمن را در سریال Lois & Clark: The New Adventures of Superman در سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ بازی کرده‌بود.

supergirl-mon-el-comics

Supergirl در راستای همین سنت، لیندا کارتر (Lynda Carter) را که قبلا نقش واندر وومن در سریال سال‌های ۱۹۷۰ داشت، به خدمت گرفته‌است. در ماه ژوئن این موضوع به طور رسمی تایید شد که این بازیگر نقش رئیس جمهور آمریکا در اپیزود سوم سریال را خواهد داشت. حال The CW خلاصه این قسمت را به طور رسمی منتشر کرده‌است و در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

لیندا کارتر در نقش رئیس جمهور آمریکا برای پاسخگویی در رابطه با مسائل جدید ایجاد شده پیرامون حقوق انسان‌ها در برابر موجودا فضایی وارد شهر نشنال سیتی شده‌است و همزمان تهدیدی برای جان او به وجود آمده‌است. سوپرگرل و DEO (دپارتمان عملیات فراعادی) مسئول شده‌اند تا با حفاظت از رئیس جمهور، عامل این تهدید را دستگیر کنند. آلکس نیز با همکاری کاراگاه مگی سایر، در حال تحقیق بر روی این موضوع هستند. کارا نیز همزمان به دنبال شخصیت Mon-El است که به تازگی فرار کرده‌است و به احتمال زیاد با منشا این تهدید در ارتباط است.

حضور کارتر در نقش اولیویا مارسدین، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، اولین حضور از چندیدن حضور این بازیگر در این سریال خواهد بود. با آماده شدن طرفداران برای فصلی جدید از دختر پولادین، انتظار داریم که این سریال بتواند جایگاهش را شبکه جدید خود تثبیت کند و به جمع سریال‌های موفق ابرقهرمانی بپیوندد.

فصل دوم Supergirl در تاریخ دوشنبه ۱۹ مهر (امروز) پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    منرجلا از این شبکه خوشم نمى یاد. سریال هاش بیش از اندازه تین ایجرى و جلوه هاى ویژه اش هم بیش از اندازه باسمه اى هستن. هر چقدر نت فلیکس خوب عمل مى کنه این شبکه نقطه مقابلشه.