سایمون پگ و نیک فراست برای نقش آفرینی در سریال Truth Seekers بازگشته‌اند

6 August 2019 - 16:00

با توجه به گزارشی که ورایتی آن را منتشر کرده است، سایمون پگ (Simon Pegg) بازیگر فیلم Mission: Impossible – Fallout و نیک فراست (Nick Frost) بازیگر فیلم Fighting with My Family دوستانی قدیمی، دوباره برای سریال کمدی و ترسناک Truth Seekers «جستجوگران حقیقت» بازگشته‌اند. Amazon Prime Video ساخت این سریال را به عهده دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

سایمن پگ به طور خلاصه توضیح می‌دهد:

هر قسمت از سریال قرار است یک ماجراجویی داشته باشد، و دارای صحنه‌های تعقیب و گریز است. به عنوان مثال فیلمی که از یک کسب و کار کوچک به سطح جهانی گسترش یافت. این زبانی است که همه مردم آن را متوجه می‌شوند، رازی ناشناخته در فیلم Shaun of the Dead که داستانی را در شمال لندن روایت می‌کند و توانست در جهان شناخته شود، چون مردم زبان فیلم‌های زامبی را می‌فهمند.

جزئیات مربوط به شخصیت‌ها در سریال مشخص نیست، پگ قرار است نقش دیو (Dave) و و نیک فراست نقش گاس (Gus) را در سریال بازی کنند که آن‌ها دو نفر از اعضای شکارچییان ارواح هستند. آن‌ها مشغول به یافتن چیزهای ماوراء الطبیعه در کلیساهای خالی از سکنه، بیمارستان‌های متروک و مکان‌های مشابه با دستگاه یابنده‌ی اشباح در ایالات متحده آمریکا هستند. وقتی این دو متوجه توطئه‌ای می‌شوند که ممکن است بشر را تهدید کند، تجربه‌هایشان وحشتناک‌تر می‌شوند.

نیک فراست هم شرح داده است:

من و سایمن، و تمام کسانی که در Stolen Picture هستند، به طرز شگفت‌ انگیزی برای ساخت Truth Seekers با همکاران جدیدمان در Amazon Prime Video، هیجان‌زده هستیم. این سریال شامل داستان‌های دیوانه‌وار در پی کشف توطئه‌های ماوراء الطبیعه است. تعهد و حمایت Amazon از این سریال، به ما نشان داد که می‌توانیم با تیم بزرگتر و بهتری مثل آنها همکاری داشته باشیم.

Stolen Picture فیلم کمدی و ترسناک دیگری را به‌‌نام Slaughterhouse Rulez که در مدرسه‌ای شبانه در انگلیس روایت می‌شود، ساخته است. بازیگران آن مایکل شین (Michael Sheen) و اسا باترفیلد (Asa Butterfield) به علاوه‌ی پگ و نیک فراست هستند. این دو بعد از چند سال‌ جدایی، برای یک بازی مشترک بازگشته‌اند.

پگ اضافه کرده است:

من و نیک بسیار خوشحال هستیم که سریال Truth Seekers توسط Amazon ساخت و حمایت می‌شود. ما تصمیم داریم که با آن‌ها همکاری نزدیکی داشته باشیم، تا بتوانیم کاری ویژه به ارمغان بیاوریم. من نمی‌توانم به شریکی بهتر از آمازون برای بازگشت به تلویزیون فکر کنم.

این زوج (نیک و سایمن) چیزی حدود ۲۰ سال در کنار هم در تلویزیون ظاهر شدند. این همکاری با سریال تلویزیونی Spaced که سایمن پگ دستیار نویسنده آن بود،که توسط ادگار رایت کارگردانی شد و تا دو فصل ادامه داشت و از کانال ۴ پخش می‌شد، آغاز شده است. پیگ، فراست و ادگار همکاری خودشان را با فیلم Shaun of the Dead در سال ۲۰۰۴، Hot Fuzz در سال ۲۰۰۷ و فیلم The World’s End در سال ۲۰۱۳ گسترش دادند.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.