پوستر جدیدی از Maleficent: Mistress of Edvil منتشر شد

6 August 2019 - 12:30

والت دیزنی پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Maleficent: Mistress of Evil، دنباله جدید فیلم Maleficent منتشر کرده که ۱۸ اکتبر روی پرده نقره‌ای می‌رود. شما خوانندگان عزیز سینما فارس می‌توانید این پوستر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

فیلم Maleficent: Mistress Of Evil ماجراجویی فانتزی است که چند سال بعد از فیلم اول را نشان می‌دهد که بیننده شاهد رویدادهایی بود که قلب تبهکار بدنام دیزنی را سنگ کرد تا شاهزاده آرورا را طلسم کند. این فیلم ادامه‌ی جستجوی رابطه پیچیده میان پری شاخ‌دار و ملکه آینده است که با هم دوست می‌شوند و با دشمنان‌شان در تلاش برای حفاظت از زمین‌ها و موجودات افسانه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، مواجه می‌شوند. آنجلینا جولی (Angelina Jolie) بازیگر برنده اسکار و سه جایزه گلدن گلوب و ال فانینگ (Elle Fanning) نقش‌های خود را بعنوان ملفیسنت افسانه‌ای تاریکی و شاهزاده آرورا مجددا ایفا می‌کنند، دو شخصیت از انیمیشن کلاسیک Sleeping Beauty (زیبای خفته) این استودیو که داستان ناگفته آن در فیلم Maleficent به تصویر کشیده شد.

میشل پیفر (Michelle Pfeiffer)، بازیگر برنده گلدن گلوب، نامزد جایزه امی و اسکار، به بازیگران این فیلم در نقش ملکه اینگریت پیوسته است. دیگر بازیگر این دنباله، چیوتل ایجوفور (Chiwetel Ejiofor) نامزد اسکار و گلدن گلوب، اد اسکرین (Ed Skrein)، رابرت لیندسی (Robert Lindsay) و هریس دیکنسون (Harris Dickinson) هستند. این فیلم را جوچیم رونینگ (Joachim Rønning) کارگردانی می‌کند و لیندا وولورتون (Linda Woolverton) و میکا فیتزرمن-بلو (Micah Fitzerman-Blue) نویسندگان آن هستند.

فیلم Maleficent: Mistress of Evil در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) روی پرده نقره‌ای می‌رود.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.