سریال The 100 با فصل هفتم به پایان می‌رسد

6 August 2019 - 13:58

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده از سریال The 100، سازنده‌ی این سریال یعنی جِیسُن روتنبرگ (Jason Rothenberg) اعلام کرد که فصل هفتم سریال علمی-تخیلی The 100 فصل پایانی آن خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل هفتم این سریالِ محصول شبکه CW که الیزا تیلُر (Eliza Taylor) را در میان بازیگرانش دارد، شامل ۱۶ قسمت خواهد بود که مجموع تمام قسمت‌های سریال را به عدد ۱۰۰ می‌رساند. این فصل قرار است در سال ۲۰۲۰ به روی آنتن برود.

انسان‌ها پس از تبعیدی ۹۷ ساله به کره‌ زمین برگشته‌اند، زمینی که حال نسبت به خانه‌ای که آن‌ها ۹۷ سال قبل مجبور به ترک آن شدند بسیار متفاوت است. البته که نسل انسان هیچوقت زمین را به طور کامل ترک نکرد. حال کلارک مجبور به رهبری گروهی متشکل از جوانان و کودکان شده که شاید با توجه به خطراتی که آن‌ها با آن رو‌به‌رو شده‌اند، از زمین مملو از تشعشعات رادیواکتیو تا انسان‌های زمینی خطرناک و وحشی و شاید مهم‌تر از همه، مجادله و ستیز هایی که میان خودشان وجود داشت، دست‌‌کمی از افراد جنایت‌کار نداشته باشند. با این حال زندگی عادی‌ای که آن‌ها به تازگی پیدا کرده‌اند پایدار نخواهد بود و زندگی آن‌ها برای همیشه تغییر خواهد کرد. چرا که خطرات از هر طرف به سمت آن‌ها سرازیر شده تا در شرایط مختلف وفاداری آن‌ها را بسنجد، آن‌ها را به سمت عبور از خط قرمز‌ها هل دهد و نهایتا این سوال را مطرح کند که انسان بودن واقعا به چه معناست. آن‌ها در ابتدا برای بقا جنگیدند، سپس برای دوستان و حالا برای نسل انسان خواهند جنگید.

قهرمانان سریال در فینال فصل پنجم و بعد از ۱۰۰ سال سفر به مرز دنیا و سیاره‌ی جدیدی در آنسوی کهکشان‌ رسیده بودند. فصل ۶ به ماجراجویی در این سیاره می‌پردازد. ما با فرهنگ این سیاره و البته رهبر آن یعنی راسل که بر جامعه‌ای مسالمت آمیز حکمرانی می‌کند آشنا می‌شویم.

سریال The 100 از روی کتابی از مورگان ( Morgan) نوشته شده. کمپانی‌های Alloy Entertainment، CBS و برادران وارنر برای تهییه‌کنندگی این سریال همکاری داشته‌اند. جیسن راتنبرگ و لزلی مورگنستن تهییه‌کنندگان اجرایی The 100 می‌باشند.

در فصل شش بازیگرانی چون الیزا تیلر در نقش کلارک، پیج تورسو (Paige Turco) در نقش اَبی گریفین، باب مورلی (Bob Morley) در نقش بلامی، ماری آوگروپولوس (Marie Avgeropoulos) در نقش اکتیویا، لیندزی مورگان (Lindsey Morgan) در نقش ریون، ریچارد هارمون (Richard Harmon) در نقش مورفی، هِنری لن کوسیک (Henry Lan Cusick) در نقش مارکوس کین و جی آر بورن (J.R Bourne) در نقش راسل ایفای نقش می‌کنند .

فصل جدید سریال The 100 هر سه‌شنبه از سبکه CW پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.